Hotel Hampton Inn & Suites Miami-South/Homestead

HotelWeer vandaag31°24°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton Inn & Suites Miami-South/Homestead voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Hampton Inn & Suites Miami-South/Homestead in het Nederlands

Prima hotel bij de Everglades

Arjan
13-8-2012

Een nieuw hotel met uitstekende kamers vlak bij de ingang van de Everglades. Prima voor 1 of 2 dagen. Het hotel ligt verder in de middel of nowhere, want afgezien van de Everglades en de weg naar de Keys is hier weinig te beleven.

De kamers waren prima, want zeer nieuw en met dekbedden!

Ook het zwembad beviel goed na een dagje Glades.

Het onbijt is matig. Het is zelfbediening en de keuze is beperkt.

Zeer goed hotel

deRidder
24-4-2011

Het hotel is vrij nieuwe en de kamers zijn erg mooi ingericht. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bedden zijn goed en royaal. Eindelijk eens goed beeld van de tv want deze is in HD. Zeker een aanrader. Ligt dicht bij Everglades en Miami.

Dit MOTEL kozen wij op weg van de Keys terug naar de luchthaven van Miami. het ligt aan de buitenkant van het plaatsje Homestead en is ook erg geschikt als uitvalsbasis om de Everglades te bezoeken. In het plaatsje was een leuk cafe waar we life-optredens meemaakten van diverse musici. Aan de overkant van het motell zijn een paar restaurants. Zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton Inn & Suites Miami-South/Homestead in Homestead, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton Inn & Suites Miami-South/Homestead zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampton Inn & Suites Miami-South/Homestead scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.