Reviews over Haines City

fantastisch qua locatie

heer lie
    4-2-2015

prachtige gemeenschap in een golfreport met uitmuntende woningen. Zeer dicht bij de pretparken en de kusten.

Prettige omgeving voor een Relaxed verblijf

mevrouw Verboom
    6-12-2014

Prachtig "gated comunity" complex met mooie golfbaan, clubhuis met voorzieningen en prive huizen van prive eigenaren.

Fantastisch !

heer lie
    6-12-2014

Wij venbleven in 2956 kokomo loop. Een prive woning die via touroperator verhuurd wordt. Deze woning ligt op 15 min van Disney en een uurtje van de stranden. Deze woning is super comfortabel met een verwarmd zwembad, 4 slaapkamers, 3 badkamers , een game room en twee echt grote televisieschermen. Vlak naast de community vind je een supermarkt en restaurants in alle prijsklasse en take away food

ook deze keer is Southern Dunes prima bevallen

heer van wingerden
    13-5-2014

prima ligging en van alle gemakken voorzien. Afstand naar attracties en shopping wel iets verder dan vanuit Kissimmee.

Heel goed

Marlies
    29-10-2012

Wij zijn hier een hele week geweest na een rondreis door Florida en dat was heerlijk. Een half uurtje rijden naar de parken. Het huis is ruim en compleet ingericht. Met een eigen zwembad is wel heel luxe. Verder wasmachine, droogtrommel, vaatwasser, oven. Fijn! Wij hebben geen herrie gehad in de vroege ochtenden. Ik vond het erg rustig. Onze airco werkte niet goed en verloor constant water waardoor de vloerbedekking op een grote plaats nat was. Een paar keer voor gebeld maar helaas niemand die dat kwam repareren. Hij werkte wel gewoon dus het was geen ramp.

Haines City scoort een 8,5 uit 10, op basis van 3 reviews