Hotel Comfort Inn & Suites Fort Walton Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn & Suites Fort Walton Beach voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Inn & Suites Fort Walton Beach in het Nederlands

Een goed hotel

Wim
13-1-2011

Het hotel voldoet aan alle eisen, die aan deze keten mogen gesteld worden. Wij kregen een ruime kamer met een kwalitatief zeer degelijk kingsize bed. Koffiezetapparaat, microgolfoven, koelkast, strijkgerief en safe zijn aanwezig. Groot flatscreen-TV-scherm en gratis Wifi. Ontbijt, met onder meer hardgekookte eieren en vers gebakken wafels, is in de prijs begrepen. Goede parkeermogelijkheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn & Suites Fort Walton Beach in Ft. Walton Beach (FL), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn & Suites Fort Walton Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.