Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Fort Pierce

HotelWeer vandaag32°23°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fairfield Inn & Suites by Marriott Fort Pierce voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Fort Pierce in het Nederlands

Heeeeeel goed!

Kristien
30-10-2011

Het hotel ligt naast de snelweg met op wandelafstand een ‘Red Lobster’. De kamer is heel nieuw en modern ingericht, echt netjes! Het onbijt was heel lekker, zelfs brownies kan je er nemen! Er is ook een sandwich met ham, ei en spek die je kan opwarmen. Het personeel is vriendelijk.

Verrassend goed!

Ivonne
14-1-2011

Wij zijn hier afgelopen jaar 1 nacht verbleven.

Hotel is goede uitval basis voor een evt rondreis.

Hotel is erg netjes, zijn er op de bonnefooi heen gereden.

Was een aangename verassing.

Kamer groot en erg netjes, personeel erg vriendelijk.

Prima prijs / kwalitiet verhouding.

Ontbijt is inbegrepen en was niet slecht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Fort Pierce in Fort Pierce, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Fort Pierce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fairfield Inn & Suites by Marriott Fort Pierce scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.