Hotel Villa's Universal Vacations

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Fort Myers

8Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Villa's Universal Vacations voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Villa's Universal Vacations

• 9Sandra21-02-2011

Geweldige villa!

Tijdens onze vakantie in Fort Myers verbleven wij in villa nr. 442. Deze villa ligt ongeveer 10 minuten van Fort Myers Beach en ook van Sanibel Island.

Alles wordt heel netjes en vriendelijk geregeld. Wij kwamen op zaterdag aan. In het weekend is het kantoortje niet open, maar wij hadden de code van de kluis en konden zo eenvoudig te sleutel pakken. Toen we weggingen verliep het net zo. En nog voordat wij weer thuis waren, was de borg alweer terug gestort op onze rekening.

De villa ligt in Colonial Pointe, recht tegenover de ingang van deze 'community'. De supermarkt ligt op loopafstand. En verder is de omgeving erg rustig.

De villa's liggen rondom een klein meertje, waar wij dagelijk roofvogels aan het werk zagen. En dat terwijl wij heerlijk aan het zwemmen waren in ons ruime zwembad.

Dit is echt een villa die ik iedereen kan aanraden. De villa is groot, schoon en is mooi ingericht. En bovenal is het betaalbaar.

Met jonge kinderen

• 7Ramon21-09-2009

Geweldige locatie, helaas niet schoon.

Onze villa lag in een hele mooie woonwijk. Bij aankomst bleek de villa echter niet goed schoongemaakt te zijn: haren in de badkamer, vuil op de keukenvloer en bloedvlekken in het beddengoed... Helaas was ook de apparatuur niet up-to-date: de droger droogde niet en de de vaatwasser lekte. Afgezien daarvan wel een lekkere woonkamer om te relaxen, een prima airconditioning en een heerlijk privé zwembad omheind/overdekt met muggengaas. Ook een goede inpandige garage voor de huurauto, die je daar echt nodig hebt uiteraard. Van hieruit kun je prima Florida verkennen, dichtbij naar het strand van Naples of Sanibel en Captiva of vele uren maken op de interstate naar verderliggende attracties. Wij zijn er twee weken geweest en hebben 3800km gereden...

Met oudere kinderen

0 tips over Hotel Villa's Universal Vacations

0 vragen over Hotel Villa's Universal Vacations

• ZwembadZwembad

• Adres9720 Commerce Center Court FL 33908-3(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website