Hotel Residence Inn Marriott Sanibel

Hotel Residence Inn Marriott Sanibel

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°23°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Inn Marriott Sanibel voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Residence Inn Marriott Sanibel in het Nederlands

Met dolfijnen voor de deur

Caroline
25-6-2016

Ook al ligt het in Fort Myers, de ligging vlakbij de brug naar Sanibel is prachtig. Vanuit het balkon of een van de zwembaden uitzicht op passerende dolfijnen en soms zelfs zeekoeien. Deze zijn anders op te zoeken bij Harbour Jansen. De kamers zij prima, net als het eten en voor een broodje kun je in de coffeecorner terecht. Uiteten is het leukst in Fort Myers beach. De service bijvoorbeeld naar de sportzaal bij regen, is heel goed.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016

Mooi hotel nabij Sanibel Island

Carien
13-1-2012

Mooi goed onderhouden hotel. Ontbijt prima met vers fruit en kwark etc. Hotel ligt t.o.v. kleine outletmall met Tommy Hilfiger etc. Prima gegeten in de Lighthouse de laatste afslag voor de brug naar Sanibel Island. De eilanden zijn dichtbij en er valt veel te doen. Wij kiezen zeker weer voor dit hotel, als we in de buurt zijn!

Gereisd Met partner in januari 2012

Super mooie kamers

Vendeloo
9-1-2012

Rondreis gemaakt, maar dit was echt het mooiste hotel, de kamers zijn zeer ruim en een mooie keuken. Zwembad is niet echt groot maar voldoende. Met de auto ben je zo bij fort myersbeach. Wij hebben fietsen gehuurd om naar het strand te gaan. Prima te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top hotel met uitstekende service!!

Leandra1975
13-6-2011

Dit hotel is redelijk nieuw (bj. 2009) dus alles ziet er nog tiptop uit. Kamers zijn zeer ruim. Wij kregen een kamer met 2 slaapkamers, 2 badkamers en een woonkamer annex keuken. De kamer was groot! en van alle gemakken voorzien. De keuken was zeer uitgebreid, al hebben wij `m niet gebruikt. De ligging is niet aan Fort Meyers Beach, maar aan de snelweg richting Sanibel. Perfecte locatie om Sanibel te bezoeken. De hotels op Sanibel zijn veel duurder dan op het vaste land en de usd 6 tol die je moet betalen is nog altijd goedkoper bij een verblijf in een hotel in Fort Meyers. Het hotel ligt naast de Publix & een benzine station en tegenover de Tanger outlets.

Er is een uitgebreid ontbijtbuffet (veel beter dan het standaard ontbijt bij een Best Western hotel en beter dan bij de Holiday Inn Express hotel). Het zwembad is niet zo groot, wel mooi poolhouse met toiletten en een jacuzzi. Gratis parkeren. Zeer vriendelijke medewerkers die op diverse ogenblikken ons extra service gaven.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011

Fantastisch, nieuw hotel

Marlin
8-1-2010

Dit hotel is per november 2009 pas geopend, wij waren hier in december dus alles was nieuw. We zouden hier 2 nachten blijven maar hebben er nog een nacht bijgeboekt. De kamers zijn ruim. Een keuken met alles erop en eraan, een zithoek met TV. Een extra kamer met 2 queensize bedden, heerlijke matrassen, genoeg kussen, tv, etc. Er is een verwarmd zwembad en een (gratis) jacuzzi. Het hotel ligt op nog geen 5 minuten van Sanibel Island. Naast het hotel een grote Publix en aan de overkant een groot winkelcentrum. Wij komen zeker hier terug!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand3 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Inn Marriott Sanibel in Fort Myers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Inn Marriott Sanibel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.