Vakantiepark Pyramid Village Park

VakantieparkWeer vandaag33°23°
Vakantiepark Pyramid Village Park

• Activiteiten4,0
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Pyramid Village Park voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiepark Pyramid Village Park

Günstige Ferienwohnungen in Ft.Myers/Estero

Wolfgang Pilz
2-9-2009
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Eine wunderschöne Anlage um einen Thermalsee.

Pyramiden sehr gut ausgestattet mit kompl. Kücheneinrichtung,

Waschmaschine, Trockner.

Sehr gute, freunliche Betreuung durch die österreichischen Führung.

Gutes Preis/Leistungs Verhältnis.

Ein Besuch jederzeit zu Empfehlen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Pyramid Village Park in Fort Myers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Pyramid Village Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Pyramid Village Park scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.