Hotel Best Western Beach Resort

Hotel Best Western Beach Resort

8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Beach Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Best Western Beach Resort in het Nederlands

Mooie complete kamer met fantastisch uitzicht

Simone
8-8-2010

Gerenoveerd hotel, supermoderne kamer met practische keuken, zeer schoon en gelegen aan het strand. Op loopafstand van het centrum. Op rij-afstand van eilandjes Captiva en Sanibel.

Gereisd Met partner in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aan het strand gelegen

e/a
31-5-2009

Prima hotel met top locatie. Het hotel is vorig jaar gerenoveerd. De kamers zijn dan ook super, allemaal voorzien van een keuken, ruimw badkamer en een flatscreen tv. Het hotel ligt direct aan het strand. Via het strand ben je binnen een paar minuten in het centrum. In de omgeving is er veel te doen. Een bezoek aan Sanibel Island is echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Sun May 31 2009 20:53:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super hotel, splinternieuw

anneke.kint
26-5-2009

We zagen een foto van dit Beach hotel in een gids in n Hilton. Wij boeken BW. En dan afwachten of het echt zo mooi is, als in de gids. Prachtig. Stijlvol. Inclusief ontbijt, niet uitbundig maar prima. Oh ja, goed zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2009

2004

Aan de buitenkant lijkt het niet zo geweldig maar de zijn

floridafan
30-1-2004

Aan de buitenkant lijkt het niet zo geweldig maar de kamers zijn perfect. Wij hadden een hele mooie grote kamer, met eigen PC (internet), 2 enorme tv's en een geweldige badkamer. Twee zwembaden met uiteraard een hot tub. Ontbijt was niet geweldig en je moest dit buiten op het (zwembad) terras opeten. Gelukkig regent het daar niet zo heel veel. FT. Myers heeft een prachtig strand.

Gereisd Anders in januari 2004

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen
  • BuitensportenGolfbanen

• Adres684 ESTERO BLVD 33931(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Beach Resort in Fort Myers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.