We hebben een aantal aanbieders voor Fort Myers voor je op een rij gezet:

Reviews over Fort Myers

Mooi wit breed strand

M
    3-6-2013

Wij gingen naar Fort Meyers voor het strand en dat was het zeker waard. Wij hebben al veel stranden gezien, maar dit is het breedste witste strand wat wij tot nu toe hebben gezien. Hier kom je om een paar dagen even lekker te ontspannen.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig, sfeervol badplaatsje

Agnes
    4-1-2013

Het oogt heel gezellig met z'n leuke kroegjes en restaurants. De kroeg met 50 soorten bier op tap en nog veel meer in fles was zeer favoriet bij mij vriend die we daar achter lieten toen de meiden gingen shoppen. Het zit bij een Zushi restaurant in. Mooie witte stranden en de mensen zijn veel gemoedelijker dan aan de oostkust van Florida.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Toeristisch dorp, met erg mooie stranden.

riek
    25-9-2012

We zijn al vanaf 1995 verschillende keren in Ford Myers geweest. We gaan er altijd weer naartoe voor de mooie stranden, en de omgeving. Je bent zo op Sanibel Island, altijd mooi om schelpen te zoeken.

Gereisd Met vrienden in september 2008

Mooie stad, met een vriendelijke uitstraling.

nelleke
    14-1-2012

Goede bestemming voor een heerlijke strandvakantie. Er hangt in de stad een heerlijk relaxte sfeer. Een abslolute aanrader is het winterverblijf van Edison en Ford. Een geweldige plek met van allerlei soorten exotische bomen en planten.

De prachtige huizen van Edison en Ford, en een uitvinderslab. In een schitterende omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jan 06 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een beetje duf stadje

an nuytten
    20-11-2011

ik had me een bruisend strandstadje voorgesteld maar het deel waar wij zaten (aan estero boulevard) was zo wat bij de hippies blijven steken en had niet echt gezellige of mooie winkeltjes of een boulevard om langs te kuieren. Nee, ik zou niet terug gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011
Fort Myers scoort een 7,9 uit 10, op basis van 30 reviews