Hotel Tropic Cay Beach Resort **

Hotel Tropic Cay Beach Resort **

Hotel Tropic Cay Beach Resort

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Tropic Cay Beach Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tropic Cay Beach Resort in het Nederlands

Horror hotel

Rene, 20-7-2013

Dit hotel hebben we geboekt nav het bekende Amerikaanse HotelCoupons. De kamers kun je boeken voor normale prijzen. We hebben als jong stel in veel hotels in USA overnacht maar dit slaat echt alles. Het eerste contact met de baliemedewerker was positief. Daarna niets dan gruwel. Zwaar verouderde kamers, slechte schoonmaak, vieze matrassen en lakens (huismijt, jeuk!), vochtig, vies en onguur. De foto's op de site zijn niet allemaal van het hotel en daarnaast moeten de foto's zeker 20 jaar terug zijn gemaakt. Ook hangjeugd op de trap (onveilig gevoel), feestjes langs het zwembad en bar tot laat in de nacht. Enige positieve punt is de ligging. Echt niet doen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropic Cay Beach Resort in Fort Lauderdale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropic Cay Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tropic Cay Beach Resort scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.