Hotel Summerland Suites

Kleine hotelsWeer vandaag29°18°
Hotel Summerland Suites

We hebben een aantal aanbieders voor Summerland Suites voor je op een rij gezet:

9 tips over Hotel Summerland Suites

Jociii, 14-9-2014

- Huur echt een auto! Wij hadden de eerste dag geen auto en dat is niet te doen. Alles is te ver.

- Koop bij de Walmart en Publix i.p.v. CVS, want de prijzen zijn het dubbele.

- Vergeet geen fooi te geven. Ze moeten hiervan rondkomen, want het salaris is echt te laag

- Ga naar de Bahama's! Balearia Cruise is prima te doen.

- Bezoek the Keys.

- Doe de Safari Tour van de Everglades

- Bezoek Sawgrass Mills

- Eet bij Rainforest Cafe in Sawrgrass Mills

No one, 1-8-2014
Goed schoonmaken ook vooral de zwembaden.
lady-kaatje, 30-1-2014
huur een auto, probeer een kamer op de begane grond te krijgen

E. Verhagen, 21-10-2013

Auto is eigenlijk onmisbaar, de afstand is vaak groter dan je in eerst instantie denkt.

Supermarkt public.

Shoppingmall sawgrass.

Paulien Loman, 27-6-2013

Boek je auto om naar een cabrio, dit kostte 300 dollar meer. Toen wij dit teveel vonden, kon de prijs opeens behoorlijk omlaag, niet meteen toezeggen dus. De cabrio was wel de moeite waard!

Wil je eten op Miami airport(terugvlucht), ga dan nog niet door de douane zodra je de boardingpass hebt gehaald, achter de grens waren vrijwel geen winkels en restaurants! ”

Boek op Key West een overnachting en ga snorkelen, (fury) dit was adembenemend mooi!

Sawgrass mills, prachtige grote outlet mall!

Kim, 15-11-2012
Everglades, Key West, Star Island, Hop on Hop Off Buss, Boottocht, haven van Miami, South Beach

zhopman, 3-11-2012

Sawgrass mill

Ecosafari naar de Everglades (dagtrip) De hele dag verzorgd en van begin tot eind prima geregeld !

Sonja Smits, 5-2-2012

Eten: applebees, olive garden en le bonen crêpe. Om te doen: South Beach en een wedstrijd van de Miami Heat bij wonen!

Afrader: Big Louis Pizzaria

Sonja, 29-1-2012

Lekker ontbijt: le bonne crepe, diner: applebees.

Afrader: big louis pizzaria