Hotel Summerland Suites

8.8Fantastisch

Hotel Info

• Aan zee
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Summerland Suites voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Summerland Suites

• 8Robert02-05-2019

Fantastische vakantie gehad

Wat een heerlijk hotel! Zeer vriendelijke eigenaresse! Gratis kamer-update. Op verschillende plekken staan barbeques waar je gebruik van kunt maken,verdeeld over het complex zijn 3 zwembaden,er zijn stoeltjes en parasols om mee naar het strand te nemen. Strand is trouwens op loopafstand. Vergeet geen auto te huren want zoals overal in Amerika heb je die echt nodig wil je wat van de omgeving zien en iets ondernemen.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Juliënne04-11-2018

Geweldige bestemming, prima accommodatie!

Geweldige vakantie gehad in Fort Lauderdale. Vooraf contact gehad met de eigenaresse ivm Springbreak. Ze was zeer behulpzaam en vriendelijk. Appartement eenvoudig maar schoon! 3 kleine zwembaden aanwezig, niet heel uitnodigend om aan te liggen ivm formaat. Maar het strand is dan ook op 5/10 min loopafstand! Fort Lauderdale is een leuke bestemming aan zee, waar je goed kunt shoppen, zonnen en een avond uit kunt.

• 10Sanne17-04-2018

Prima plek voor low budget

Een echte aanrader! Ik (23) ben hier samen met mijn vriend (23) heen gegaan van 30 maart tot en met 6 april. Onze :conclusie: veelste kort! Wij hebben via touroperator geboekt, bij aankomt op Miami airport werden wij netjes ontvangen door een reisleider van touroperator die ons de weg wees naar het autoverhuur bedrijf (Must!) Wij hebben geen gebruik gemaakt van een navigatie systeem maar wij hadden de app navmii (V.S.) gedownload en dat werkt perfect. Summerland suites (staat aangegeven als Napoli belmar) is goed te bereiken met het adres: 625 north birch road. Eenmaal aangekomen (10:30PM) wachtte Angela ons netjes op en vertelde gauw waar we wat konden gaan eten. Hoewel dat hier geen probleem is, bijna alles is 24/7 open. Je loopt het hekje van het terrein uit en je kunt de zee al ruiken (300m) de boulevard van Fort Lauderdale is 10min lopen en daar vind je wat souvenirs winkeltjes en een pizza tent (24/7 open!!) Everglades goed te doen, 40-45min rijden

• 9L Janssen12-01-2018

Korte rondreis Florida

Super accomodatie met heerlijke buiten terras inclusief BBQ. Schone kamers en vriendelijk behulpzaam personeel. Strand is op loopafstand en er is veel te zien in de omgeving.

• 2017
    9Ka20-03-2017

Meerdere keren bezocht en nog steeds"Mijn Favoriet

Alles is Goed en Basic ,.. wat Je nodig heb is aanwezig !

• Oude reviews

9Jhon26-10-2016

Fantasties

Niet al te groot maar een super Appartementen complex zeker een aanrader!!!!

• 9Sas22-09-2016

Simpel schoon appartement op een top locatie

Alles is aanwezig voor een top vakantie , schoon eenvoudig appartement van alle gemakken voorzien. Strand heerlijk dichtbij , app ligt in een rustige straat en toch vlakbij de levendige boulevard . Ideaal voor gezinnen, maar ook met zijn tweetjes is t perfect

• 8S22-09-2016

Heerlijk appartement

Red cow is een heerlijk Amerikaans bbq restaurant typisch Amerikaans vlees ook café de Dock kun je lekker en voordelig ontbijten en lunchen

• 9Vivian06-09-2016

Genieten, genieten en... genieten!

Een heerlijke accommodatie voor een kort weekend of juist een lang verblijf. Ieder appartement is netjes ingericht en heeft een woon gedeelte en slaap gedeelte. Ook heeft ieder blok een eigen zwembad met ligbedden, picknicktafels, stoelen en een parasol. Aan de zijkanten grote gas BBQ's waar je gratis gebruik van kan maken. De kamers worden elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. De ligging is echt perfect! 200 meter van het strand vandaan en achter de drukke straten zodat je geen last hebt van de feestgangers. Alles is lopend te bereiken maar zoals overal in Amerika is aan auto erg handig. Het nationale park van Fort Lauderdale is ook op loop afstand net als alle barretjes en restaurants. Het was een heerlijke vakantie en de gastvrouw heeft ons geholpen aan alle info die wij nodig hadden.

• 9Sander23-03-2015

Aanrader

Zwembad voor de deur. Strand om de hoek. BBQ en strandstoelen die je mag lenen. Wifi werkt ook perfect.

Bij aankomst mochten we zelf kiezen uit 3 appartementen.

Prima locatie dus.

9 tips over Hotel Summerland Suites

• Sonja, 29-01-2012

Lekker ontbijt: le bonne crepe, diner: applebees. Afrader: big louis pizzaria

• lady-kaatje, 30-01-2014

huur een auto, probeer een kamer op de begane grond te krijgen

• E. Verhagen, 21-10-2013

Auto is eigenlijk onmisbaar, de afstand is vaak groter dan je in eerst instantie denkt. Supermarkt public. Shoppingmall sawgrass.

1 vraag over Hotel Summerland Suites

• susanned, 30-06-2015

Is er een keuken aanwezig in de kamer?

Weet toevallig iemand of elke accommodatie een appartement is met keuken? of dat er ook gewone zeg maar hotel kamers zijn?

• RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand700 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Gratis wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette