Hotel Summerland Suites

Hotel Summerland Suites

We hebben een aantal aanbieders voor Summerland Suites voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Summerland Suites in het Nederlands

Prima plek voor low budget

Sanne
17-4-2018

Een echte aanrader!

Ik (23) ben hier samen met mijn vriend (23) heen gegaan van 30 maart tot en met 6 april. Onze :conclusie: veelste kort!

Wij hebben via touroperator geboekt, bij aankomt op Miami airport werden wij netjes ontvangen door een reisleider van touroperator die ons de weg wees naar het autoverhuur bedrijf (Must!)

Wij hebben geen gebruik gemaakt van een navigatie systeem maar wij hadden de app navmii (V.S.) gedownload en dat werkt perfect.

Summerland suites (staat aangegeven als Napoli belmar) is goed te bereiken met het adres: 625 north birch road.

Eenmaal aangekomen (10:30PM) wachtte Angela ons netjes op en vertelde gauw waar we wat konden gaan eten. Hoewel dat hier geen probleem is, bijna alles is 24/7 open.

Je loopt het hekje van het terrein uit en je kunt de zee al ruiken (300m) de boulevard van Fort Lauderdale is 10min lopen en daar vind je wat souvenirs winkeltjes en een pizza tent (24/7 open!!)

Everglades goed te doen, 40-45min rijden

Korte rondreis Florida

L Janssen
12-1-2018

Super accomodatie met heerlijke buiten terras inclusief BBQ.

Schone kamers en vriendelijk behulpzaam personeel.

Strand is op loopafstand en er is veel te zien in de omgeving.

Alles is Goed en Basic ,.. wat Je nodig heb is aanwezig !

Oude reviews (archief)

Fantasties

Jhon
26-10-2016

Niet al te groot maar een super Appartementen complex zeker een aanrader!!!!

Alles is aanwezig voor een top vakantie , schoon eenvoudig appartement van alle gemakken voorzien. Strand heerlijk dichtbij , app ligt in een rustige straat en toch vlakbij de levendige boulevard . Ideaal voor gezinnen, maar ook met zijn tweetjes is t perfect

Heerlijk appartement

S
22-9-2016

Red cow is een heerlijk Amerikaans bbq restaurant typisch Amerikaans vlees ook café de Dock kun je lekker en voordelig ontbijten en lunchen

Genieten, genieten en... genieten!

Vivian
6-9-2016

Een heerlijke accommodatie voor een kort weekend of juist een lang verblijf. Ieder appartement is netjes ingericht en heeft een woon gedeelte en slaap gedeelte. Ook heeft ieder blok een eigen zwembad met ligbedden, picknicktafels, stoelen en een parasol. Aan de zijkanten grote gas BBQ's waar je gratis gebruik van kan maken. De kamers worden elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken.

De ligging is echt perfect! 200 meter van het strand vandaan en achter de drukke straten zodat je geen last hebt van de feestgangers. Alles is lopend te bereiken maar zoals overal in Amerika is aan auto erg handig. Het nationale park van Fort Lauderdale is ook op loop afstand net als alle barretjes en restaurants. Het was een heerlijke vakantie en de gastvrouw heeft ons geholpen aan alle info die wij nodig hadden.

Aanrader

Sander
23-3-2015

Zwembad voor de deur. Strand om de hoek.

BBQ en strandstoelen die je mag lenen. Wifi werkt ook perfect.

Bij aankomst mochten we zelf kiezen uit 3 appartementen.

Prima locatie dus.

Voor herhaling vatbaar!

Jociii
14-9-2014

Dit appartement was in prima staat. Goede prijs- kwaliteit verhouding. De kamer werd elke dag schoongemaakt, behalve op zondag. Ook werden de handdoeken iedere dag verschoond. Het keukentje bevat een magnetron, toaster, afwasmiddel, borden + bestek, vaatdoek, koelkast + vriezer, maar geen afwasborstel. De zwembaden werden goed onderhouden. We moesten eigenlijk de kamer om 11:00 verlaten, maar het was geen probleem om dit gratis tot 13:00 te verplaatsen. We mochten gebruik maken van alle drie de zwembaden. We werden overigens in appartement ''Birch Patio 2'' geplaatst. Er was ook een ''Birch 1'' en ''Napoli Belmar''. Dit was allemaal van Summerland Suites. Er waren ook drogers, wasmachines, barbeques en een waslijn. Er waren soms kakkerlakken, kikkers en salamanders aanwezig buiten het appartement. Er waren ook veel parkeerplaatsen. De airco werkte overigens zeer goed, maar maakte veel lawaai. Het was ongeveer 2 minuten lopen naar het strand waar tevens de Sun Trolley en bus stopten.

geweldige vakantie

lady-kaatje
30-1-2014

fantastische plek om te verblijven, zeer vriendelijk personeel, nette kamers iedere dag schoonmaak, wifi internet ruimte ,vlakbij de zee, barbeques in de tuin, rustig, kortom geweldig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Summerland Suites in Fort Lauderdale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Summerland Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Summerland Suites scoort een 8.95 uit 10 op basis van 21 reviews.