Hotel Ocean Manor ***

Review geschreven door Marc

Nooit meer

Marc
7-9-2009

Hotel Ocean Manor werd ons aangeraden door één van de de vele 'vouchers' die op zeer veel plaatsen in Florida verkrijgbaar zijn. Helaas viel het hotel echter zwaar tegen, ondanks dat het hotel redelijk centraal ligt namelijk direct aan het strand van Fort Lauderdale).

Nadat onze auto was geparkeerd (alleen valid parking in mogelijk: kosten 7 dollar) werden we nog redelijk geholpen bij de receptie. Daarna viel echter alles tegen. Twee van de drie liften bleken niet (goed) te werken. De key card van de kamer bleek alleen de deur te kunnen openen als deze meerdere keren werd ingevoerd. De kamer was niet goed onderhouden, zo hadden we wel zeezicht maar ontbraken de deurknoppen om de schuifdeuren van het balkon te openen. Het bed was ook aan vervanging toe alsmede de het bad. Vervolgens bleek het hotel ook nog zeer gehorig, waardoor we 's nachts urenlang konden horen hoe de buren ruzie met elkaar hadden.

Zeker geen aanrader en kies een hotel aan de grote boulevard, bijv. het Westin.