Hotel Ocean Manor ***

Review geschreven door Pat en San

Zeer slecht, veel kapot.

Pat en San
7-6-2009

Wij zijn een nacht in dit hotel geweest. Dit hotel stond in het roomsaver boekje.

We hebben 69 dollar betaald voor een nacht (met gebruik van die coupon uit het boekje).

We kregen kamer 321, die bar slecht was. De schuifdeur van de badkamer ging niet dicht en de verf bladerde er af. Het bed rammelde al als je er op ging zitten. Ik pakte de stoel op en het zitgedeelte vier er al af. Kastdeuren konden niet gesloten worden omdat de de kastdeuren er scheef in hingen. Er stond een vies ijskastje te balanceren of de minikluis. En de lakens hadden een gele schijn.

Na klagen hebben we kamer 323 gekregen, deze was iets beter maar deed oud aan.

Net alsof er een oud tapijt op het bed lag en de lampenkap had al de nodige schade. De lakens zagen er iets beter uit, maar schoon is anders.

Absoluut dit hotel niet boeken!