Hotel Ocean Manor ***

Review geschreven door E. Toes

Recent opgeknapt resort

E. Toes
28-12-2008

Wij verbleven hier het weekend voor onze cruise. 2 kamers geboekt voor slechts $ 69,00 per kamer per nacht. Kregen bij aankomst ook nog een gratis upgrade naar een 2 bedroom suite. 2 slaapkamers / badkamers / woonkamer /keuken op de 9e verdieping wat wil je nog meer. Er is gratis en valet parkeren, een mooi zwembad pal aan zee met Bamboo Beach Tiki Bar & Cafe met live entertainment in het weekend. Het eten hier op het terras was prima. Verder is er een privestrand (stoelen en parasols moeten betaald worden), een vriendelijke beheerder van de giftshop en goede cappuccino tegenover de receptie. Op 3300 North Ocean Blvd. ligt de Greek Islands Taverna die we kunnen aanraden als je een plaatsje kunt bemachtigen. Perfecte italiaanse cappuccino / ijs /gebak vindt je bij Pan'e Dolci Bakery. Ga absoluut ook naar shoppingmall Sawgrass Mills en haal een gratis couponboekje bij de customer service stand.