Hotel Hampton Inn Hallandale Beach Aventura

KinderhotelWeer vandaag33°27°
5,4

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton Inn Hallandale Beach Aventura voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hampton Inn Hallandale Beach Aventura in het Nederlands

Met oudere kinderen

Goed en netjes hotel. Vriendelijk personeel. Verwarmd zwembad met handdoekenservice, ligbedden, drinkwater en louncheset.

Gunstig gelegen in Hallandale Beach. Aan overkant is een dure mall bij de renbaan. Voor de deur zit een "Steak 'a Shake' restaurant waar je voor weinig een goede hamburger of steak kunt krijgen.

Op de kamer was de toilet rolhouder los en de wastafelkraan kon niet helemaal op koud water gezet worden. Schoonmaak personeel moet dit ook opmerken.

Het ontbijt is heel goed maar de ontbijtzaal veel te klein. Onbegrijpelijk dat ze hier niets aan doen. Veel mensen nemen het ontbijt mee naar hun kamer.

Hele dag door gratis koffie, thee en ijswater. Tussen 16:00 en !8:00 ook verse koekjes. Verder is er een ijsblokjesmachine op iedere etage.

We zijn nu in verschillende Hampton Inn&Suites geweest maar de architect heeft overal de ontbijtzalen te klein bemeten. Vreemd dat het huidige management daar niets aan doet terwijl je dit nu achteraf vaak terug leest in recensies. Bevoorraden en afvoeren moet ook allemaal door een deur die zich bevind bij de uitgifte counters.

Een week na terugkomst bleek het hotel zonder toestemming $166,00 extra geïnd te hebben voor de kamerhuur. Inmiddels heb ik de toezegging dat ze het terug betalen maar het is wel schandalig. Vooral omdat ze moeilijk bereikbaar waren en dat veel moeite kost en het verschil pas volgende maand wordt bijgeschreven op je creditkaart.

goed hotel

gonny
7-8-2011

mooi hotel voor doorreis goed ontbijt inclusief.

mooie ruime kamer met goede bedden en een grote badkamer.

zeer vriendelijk personeel.zwembad wat klein en in de schaduw gelegen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton Inn Hallandale Beach Aventura in Fort Lauderdale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton Inn Hallandale Beach Aventura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.