Hotel Hampton Inn & Suites Fort Lauderdale Airport

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton Inn & Suites Fort Lauderdale Airport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hampton Inn & Suites Fort Lauderdale Airport in het Nederlands

Service slecht

Laura
4-9-2012

Op het eerste gezicht een goed hotel. Groot en verzorgd, op ongeveer een half uur rijden van downtown Miami. Service was alleen slecht. We zijn hier 2 nachten geweest. De kamers zijn groot en ruim, maar worden pas heel laat schoongemaakt. Waardoor wij toen we vanuit Miami kwamen de 2de dag rond 5 uur geen schone handdoeken hadden voor het douchen en de bedden niet waren opgemaakt. We moesten dus naar de receptie om schone handdoeken vragen. De eerste avond hadden we dat ook al moeten doen, omdat we met 3 personen waren en er maar voor 2 personen aanwezig was. De extra handdoek hebben we toen niet gekregen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton Inn & Suites Fort Lauderdale Airport in Fort Lauderdale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton Inn & Suites Fort Lauderdale Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampton Inn & Suites Fort Lauderdale Airport scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.