8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Embassy Suites Fort Lauderdale voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Embassy Suites Fort Lauderdale in het Nederlands

mooi, verzorgd hotel

msumans1974
29-3-2014

ideaal voor mensen die op cruise gaan (of terugkomen) grote kamers (suites) goed ontbijt minpunt: betaald parkeren

Gereisd Met partner in maart 2014

Perfect hotel

Bertus
21-8-2009

Mix van zakelijke en vakantie vierende gasten. Pracht kamer. Ruim schoon en van alle gemakken voorzien. Ontbijt goed. Typisch Amerikaans. In de middag van 17.30 - 19.30 uur gratis drankjes en chips. Prima zwembad met meer dan voldoende stoelen. Het hebben van een huurauto is wel een must. Zo hier zo weer willen verblijven.

Gereisd Zakelijk in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Embassy Suites Fort Lauderdale in Fort Lauderdale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Embassy Suites Fort Lauderdale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.