Hotel Bahia Mar Beach Resort & Yachting Center

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°19°
Hotel Bahia Mar Beach Resort & Yachting Center
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Bahia Mar Beach Resort & Yachting Center voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Bahia Mar Beach Resort & Yachting Center in het Nederlands

Parkeerkosten

Roy88
21-8-2014

Goed hotel, prima gelegen aan het strand met loopbrug. Hoog service niveau met nette kamers. Met onze dochter van 12 jaar zijn we 5 nachten geweest. Niet al te groot maar goed zwembad en fitness ruimte. Een onaangename verassing kwam de nacht voor vertrek onder de deur geschoven. Parkeerkosten $23 per dag. Wat mij betreft buiten proportie. Ook het ontbijt buffet was stevig aan de prijs waar standaard 18% fooi op de rekening stond. Met 3 personen ontbijtje van ruim $ 60

Bahia Mar Double Tree by Hilton

jeurissen85
13-8-2014

1 overnachting gehad. Groot hotel, veel kamers. Weinig liften om tot etages te komen. Genoeg parkeerplek.

Oversteek naar strand via loopbrug. Personeel was zeer vriendelijk.

Prijs is redelijk in verhouding met locatie. Kamer is netjes, niets op aan te merken. Badkamer vrij basic ingericht.

Prachtige plek

Lopez
23-1-2013

Vriendelijk personeel, prachtige plek! Mooie kamers en erg leuk zwembad.

Goed hotel direct aan het strand

E.Groenendijk
25-9-2012

Mooi hotel dat direct aan het strand ligt. Goede service, mooie kamers en perfecte ligging. Prive zwembad en eigen parking aanwezig.

Zou geen 2 e keer gaan

Diana
21-8-2012

Wij zaten in het bijgebouw moesten zelf onze koffers ernaartoe slepen 2 trappen op en af met koffers en al.wel ruime kamers met ruim balkon alleen 2 zeer kleine 2 persoons bedden ik noem het eerder een twijfelaar.wij hadden 2 kamers naast elkaar met een tussen deur jammer dat de kamers niet echt schoon waren.vond het jammer om te zien dat de schoonmakers of oudere mensen waren of mensen die geen Engels konden .zou het hotel geen 2e keer boeken had wel gedacht dat een hotel wat onder de Hilton keten valt beter zou zijn.daar in tegen perfecte ligging via een brug naar het prachtige strand

Mooie locatie!

Laura en Mark
28-6-2012

Tijdens onze rondreis door florida was dit het eerste hotel. Het ontvangst was prima zo aan het begin van de nacht.

Verder geen gebruik gemaakt van alle faciliteiten van het hotel. Wel merkte je dat het naseizoen was, het was een beetje uitgestorven.

Wat wel super is is de brug waarover je zo naar het strand loopt. Prachtig wit strand.

De ligging van het hotel is ideaal, op nog geen 5minuten lopen van de watertaxi. Dit is echt een aanrader om te doen in Fort Lauderdale. Verder vonden wij Fort Lauderdale niet heel spannend.

Prima hotel

Alexandra
17-11-2011

Kamer lekker ruim en van alle gemakken voorzien, inclusief een eethoek. De magnetron was stuk en werd meteen vervangen toen ik mijn beklag deed bij de receptie. Goede service dus. Wij hebben een keer eten gehaald bij het restaurant beneden, maar dat was weer typisch Amerikaans vette troep waar mijn maag tegen ging protesteren.

Het strand is bereikbaar via een loopbrug vanaf het hotel, dus je hoeft niet de drukke weg over.

Parkeren kost 10 dollar per dag. Fietsen te huur voor 7 dollar per dag.

Goed hotel om even bij te komen!

Jan
13-10-2011

Het hotel is heel erg netjes. Het licht aan de boulevard en via de brug kun je snel bij het strand komen. Ook het zwembad en de bar bij het hotel zijn prima.

Wat ons heel erg mee viel was de refills bij soda drank en de vele happy hours, dit vind je niet alleen in het hotel, maar ook bij de andere gelegenheden langs de boulevard.

Lopend naar de winkelstraat (Las Olas) was te ver, maar de bussen rijden regelmatig en zijn niet duur. Ook met een taxi is het goed te doen.

Fijn hotel in leuke badplaats

Familie Eikemans
14-8-2011

Gelegen aan nieuwe boulevard met winkels en terrasjes. Net hotel, goede prijs-kwaliteit verhouding. Ontbijt niet inbegrepen maar naast het hotel zit een winkeltje waar alles te verkrijgen is. Voldoende parkeerplaats voor auto (tegen betaling).

Perfect resort voor een paar dagen

Anne Geelof
11-5-2011

Omdat Fort Lauderdale een vertrekhaven is voor veel cruises kozen we dit resort om alvast wat te acclimatiseren, voordat we aan boord gingen. We verbleven er vier nachten. Hoewel wat gedateerd beschikt Bahia over een zeer ruime hotelkamers, met volledige badkamer. Een prima ontbijt- of lunchgelegenheid ligt op amper 100 meter van het resort. Het personeel is uiterst vriendelijk. Op Fort Lauderdale zelf ben je na een paar dagen wel uitgekeken, tenzij je elke dag aan het fantastische strand wil gaan liggen. Downtown Fort Lauderdale kent een leuke hoofdstraat met veel eetgelegenheden. Met een taxi ben je er in een paar minuten, maar je kunt vanaf het strand er ook met een antieke bus (kosten $ 0,50) naartoe. Na zes uur 's avonds rijdt die echter niet meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bahia Mar Beach Resort & Yachting Center in Fort Lauderdale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bahia Mar Beach Resort & Yachting Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.