Hotel The Ivey House

5 reviews over Hotel The Ivey House in het Nederlands

Prachige lodge in Everglades City

Sander
29-12-2013

Om het Everglades National Park te verkennen hebben we Ives als uitvalsbasis gebruikt. Een prachtige lodge met enorm vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone, goed onderhouden kamers. Prachtig zwembad en een eenvoudig, maar prima restaurant tbv het ontbijtbuffet. Alle must-see's van de Everglades binnen een half uurtje rijden.

Prima hotel

Ewout Langenberg
8-9-2011

Wij hebben hier maar 1 nacht geslapen omdat we op doorreis waren. Prima hotel van waaruit vele activiteiten in de Everglades goed bereikbaar zijn. Op een paar kilometer rijden kun je de alligators langs de weg zien liggen.

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Kamers waren netjes en ruim, maar wel een beetje oudbollig en muf. Verder prima geslapen met een grote ventilator boven het bed (en airco) en een koelkastje op de kamer.

Ontbijt was eenvoudig maar in orde.

Mooie uitvalsbasis voor The Everglades

marjanscholten
17-1-2011

Ivm een rondreis hebben we hier maar 1 nacht geslapen. De kamer was prima verzorgd! Het zwembad binnen was ook een fijne bijkomstigheid, want er is verder niet veel te doen in Everglades City. We hebben er nog net een restaurant kunnen vinden om te eten. Voor de volgende ochtend hebben we een kayaktocht geboekt. Dit is echt een geweldige ervaring! De gids heeft ons veel laten zien (incl alligators). Veel beter dan die motorboten. Spuit/smeer je wel goed in tegen de muggen, want ze prikken ook door je kleding.

Het ontbijt was bijna 'hollands' te noemen. Gewone boterhammen, beleg, jam, vers gezette koffie, etc.

We hebben een aantal aanbieders voor The Ivey House voor je op een rij gezet:

keurig bezoek voor bezoek aan everglades

Theo & Yvonne
23-6-2010

Het hotel is van alle gemakken voorzien. Ruime schone kamers, overdekt zwembad. ruim veelzijdig ontbijt. Ook leveren zij allerlei voorstellen voor aktiviteiten in de everglades. In Everglades city zelf is niet zo veel te beleven, maar het hotel mag er zijn.

Erg net hotel. Personeel zeer vriendelijk. Kamers heel schoon. Onbijt redelijk goed. Erg leuk om de alligators in het wild te zien

We hebben een aantal aanbieders voor The Ivey House voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Ivey House in Everglades City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Ivey House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Ivey House scoort een 8.67 uit 10 op basis van 5 reviews.