Vakantie in Everglades City

We hebben een aantal aanbieders voor Everglades City voor je op een rij gezet:

Amerika Online
Amerika Online

Reviews over Everglades City

• 9sabrinatom28-09-2014

Fantastische plek

Wij deden een rondreis door florida hebben een grote mooie ronden gemaakt. Nadat we geland waren in miami reden we door na de everglades city voor onze eerste overnachting. Het was een heeeeel rustig stadje. De straten en de huisjes waren net zoals in de film. De volgende ochtend hadden we een boottocht gedaan bij captian jack Veel krokodillen gezien en wasberen. nadat we de tocht hadden gedaan gingen we naar onze volgende bestemming naples

• 2Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Grietje26-01-2014

Genoten van Jungle Erv"s

In de stad zelf zijn wij nauwelijks geweest, wel bij een informatie/visitor's centrum. Een slecht teken dat de toiletten niet toegankelijk zijn. maar we hebben genoten van Jungle Erv's. Een heerlijke toer op het water door de everglades. Met als slotstuk nog hun souvenierswinkel/annex informatiecentrum

• 7Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2014

• 6Sander29-12-2013

Ik wist niet dat dit soort "steden" bestonden

In Everglades City is werkelijk niets te beleven. Niet anders dan dat er een aantal prachtige Lodges en Guesthouses staan, met dito goede restaurants.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 3Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in november 2013

• 9Jacqueline30-12-2012

Waanzinnig mooie natuur!

Tijdens onze Florida rondreis hebben wij een hele dag doorgebracht in de Everglades. Wij zijn begonnen met een gegidste airboat tour waarbij we vooral genoten hebben van de vele krokodillen en alligators die we op verschillende plekken in de moerassige Everglades aantroffen.

Na de airboat tour zijn we met een speciale kar, wederom begeleid, opnieuw de natuur ingetrokken: deze keer in de bossen, waar we een heel andere natuur en andere dieren van de Everglades ontmoetten.

Tot slot hebben we nog een piepkleine dierentuin bezocht waar onze kinderen met hulp een kleine en grote alligator vast hebben gehouden: het hoogtepunt van een dagje Everglades!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Stranden

juli 2008

• 10geameylof22-12-2012

fantastische plek

uitstekende bestemming om van daaruit de Everglades te verkennen. Boek zeker een airboat maar let even op waar je boekt prijzen verschillen nogal. Probeer prive boot te huren is niet veel duurder dan met eengrote groep.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met vrienden in december 2012

• 8anenroy21-05-2010

The Everglades

Mooi natuurgebied met diverse diersoorten waardonder krokodillen. Leuk is om met een airboat een tour te maken, deze varen aan de rand van de Everglades in verband met de kwetsbaarheid van de natuur en dieren dieper in het gebied. We hebben de hoofdingang bij Homestead genomen. Vlakbij de ingang kun je The Aninghatrail lopen, hier zie je de meeste dieren en vooral krokodillen, geweldig !!

• 8Omgeving

Gereisd met partner in februari 2010

• 9Rene18-03-2010

Aanrader

Everglades City ligt in de hart van de Everglades. Het is omringt met Mangrove bossen en ligt aan de rand van de Everglades NP. Evreglades city (en Chokoloskee) is een fantastische uitvalsbasis om de Everglades en zelfs Napels te ontdekken. Je struikelt hier over de dolfijnen, zeekoeien, aligators, pelikanen, visarenden etc. In de zomer zitten er ook roggen. Een tour vanuit de ingang van het nationale park is een aanrader. Als je tijdens eb gaat zie je waarschijnlijk zeekoeien en vrijwel zeker dolfijnen. Een tocht met een airboat (kies voor Speedy Johnson!) is ook zeker aan te raden. Als je veel aligators wil zien dan moet je gewoon langs US-41 rijden. Bijna onmogelijk om er geen te zien. Een swamp buggy bij Wooten's kan je gerust overslaan. Zonder van je geld. In dit dorp vindt je de restaurants en winkeltjes. In Chokoloskee is het beter slapen.

• 7Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in maart 2010

• 8MarcenMo23-01-2010

Ontzettend leuk in the middle of nowhere

Everglades City is een klein plaatsje maar wel een plaats waar je geweest moet zijn om een airboat ride te maken door de Everglades heen. Het is echt geweldig om zo'n boottocht te maken. Je scheert over het water tussen de mangroven. Wij hebben zeker een aantal krokodillen gezien, maar het gaat toch voornamelijk om de ervaring. Een echte aanrader is om een dagtocht te maken, omdat de korte tochten heel snel voorbij gaan.

• 7Cultuur

Gereisd met partner in september 2009

• 7VERSCHAEREN,JOHN08-04-2008

Captain's Table and Lodge 1 nacht Goed uitgerust dubbele kamer Ook dubbel bad Erg proper Goede bedden Ontbijt O.Weinig vriendelijk Opgepast voor de muggen!

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur