Sorteren

Reviews over Destin

Prima prijs /kwaliteit verhouding

Nieske_1
    20-3-2011

We hebben hier een aantal maal gelogeerd voor steeds twee weken. Het is een klein hotel aan de golf van mexico. Het feit dat je een (drukke) straat moet oversteken voor je bij het strand bent scheelt heel erg veel in de prijs van het hotel. Dus als je dat noet zoveel uit maakt zou ik je zeker dit hotel aanraden. Het is een relatief klein hotel en men is erg klant vriendelijk. We konden vrij makkelijk vragen om een discount op basis van prijzen die we op websites hadden gezien.

Het ontbijt is minimaal (serials, waffles en zo) maar wel goed. Zwembad is netjes onderhouden. Kamers zijn keurig en worden goed schoongemaakt.

Destin scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews