Hotel The Islander Inn

Met oudere kinderen

aanrader!

Tony
19-10-2009

Wij betaalden $60.- voor een nacht met ontbijt voor 5 personen. Het hotel ligt pal aan zee, heeft een leuk zwembad, prachtig uitzicht, mooie kamers met grote bedden waar ze gemakkelijk nog een ruim bed bijzetten voor de 5de persoon. Eenvoudig ontbijt!

Echt te gek dat dit allemaal kan voor deze prijs!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Islander Inn in Daytona Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Islander Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.