Hotel Hilton Daytona Beach Oceanfront Resort

8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Daytona Beach Oceanfront Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Hilton Daytona Beach Oceanfront Resort in het Nederlands

Fantastyczne miejsce!

Susanna
5-6-2018

Piękne pokoje, śliczne widoki. Hotel nad samym oceanem, pokój z widokiem na plaże, miła obsługa, czysty pokój. Cena niewygórowana, proporcjonalna do innych hoteli w tym miejscu.

uitstekend hotel

van.Hoevelaak
23-10-2013

Wij waren hier voor het Biketober 2013 festival rond de 100000 + motorrijders komen dan naar Daytona om te feesten en aan motorshows mee te doen. Alle hotels in Daytona zitten vol. Het Hilton had een aparte ingang voor motoren. Alles was hier super goed geregeld.geen wachten bij het inchecken, uitstekende valet parking op loopafstand van de Mainstreet. Iedereen was hier superrelaxed. Bij het uitchecken lag de rekening al op de kamer en als deze klopte hoefde je alleen maar de receptie te bellen en off you go.

Ook met een afgeladen Hilton 0,0 geluidsoverlast oid

Groot complex, goed hotel.

Antoinette
12-6-2010

Hilton aan het strand. Mooi, maar groot hotel. Kamers zijn prima, netjes en schoon, ruim.

Vervelend is wel dat je je auto moet laten parkeren of aan de overkant van de drukke weg moet zetten. Je moet betalen om je auto te parkeren. tegenover het hotel staat een grote parkeergarage en er is een soort van atractiepark waar wij verder niet geweest zijn. Toen wij er zaten was het super slecht weer, er was zelfs geen stukje strand over en het water stond tot aan de boulevard. Prima voor een paar dagen verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Daytona Beach Oceanfront Resort in Daytona Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Daytona Beach Oceanfront Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Daytona Beach Oceanfront Resort scoort een 8.7 uit 10 op basis van 3 reviews.