Hotel Hampton Inn Daytona Speedway

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton Inn Daytona Speedway voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hampton Inn Daytona Speedway in het Nederlands

Zakelijk

Lekker dichtbij bij speedway

Adri
21-7-2010

Avg hotel in Daytona, maar qua ligging perfect. Recht naast de speedway en vlak bij het vliegveld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton Inn Daytona Speedway in Daytona Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton Inn Daytona Speedway zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.