Hotel Daytona Inn Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Daytona Inn Beach Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Daytona Inn Beach Resort

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

great Hotel

Henry
    25-6-2009

great motel, very clean, great ocean view and locations.

will be back.

Only disappointment was housekeeping skipped room on day as we were in late but they ran clean towels up quickly when we called.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Daytona Inn Beach Resort in Daytona Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Daytona Inn Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Daytona Inn Beach Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.