Villa Marmont

VillaWeer vandaag34°24°
Villa Marmont
8,9

3 reviews over Villa Marmont in het Nederlands

Een plek om tot rust te komen!

Maarten Kamphuis
10-7-2015

Villa Marmont is een geweldige uitvalsbasis voor alles dat Florida te bieden heeft. De attractieparken liggen op een korte afstand en ook de westkust is binnen no time te bereiken. Het huis is van alle gemakken voorzien en het zwembad nodigt uit na een lange dag in een pretpark. Alle voorzieningen zoals winkels en een benzinepomp liggen in de nabije omgeving.

Geweldig, aanrader voor groot en klein

L.F. van Kleef
15-4-2011

Van 17 dec. t/m 28 dec. 3 volw., 2 kinderen Volop genoten van het comfortable huis waar het aan niets ontbreekt, 5 slaapkamers, 3 badkamers. De wasmachine en droger zijn fijn omdat dit in de bagage scheelt. Zelfs tijdens de drukke Kerstweek was het er heerlijk rustig. Winkels, restaurant(je)s dichtbij , een paar minuutjes met de auto. Golfbaan en speeltuintje op loopafstand. Heerlijk zwembad, helaas werkte het weer niet mee, overdag zonnig, ´s nachts soms om het vriespunt. Heel bijzonder voor Florida! Heel fijn is het gratis internet, maar neem wel je laptop mee.

De Disney-parken zijn zeer goed te bereiken via de nabijgelegen Interstates.

Beslist voor herhaling vatbaar. Geweldig

L.F. Schreijer-van Kleef
14-4-2011

Met 2 kinderen en 3 volwaasen, meer dan voldoende ruimte. Ondanks de drukke kerstweek was het in de straat heel rustig. Jammer genoeg werkte het weer niet zo mee. Het huis is van alle gemakken voorzien en gezellig ingericht. Golfbaan, kinderspeeltuin(tje) op loopafstand. De Disneyparken zijn prima te bereiken

via de Interstates. Ook fijn is dat er vlakbij een kleinwinkelcentrum is. Wij hebben volop kunnen genieten zowel van de vele mogelijkheden die er zijn als van het huis zelf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Marmont in Davenport, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Marmont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Marmont scoort een 8.86 uit 10 op basis van 4 reviews.