Villa Calabay Parc

Villa
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Calabay Parc voor je op een rij gezet:

3 reviews over Villa Calabay Parc in het Nederlands

Zeer aanganaam om er met een groep te verblijven

mevrouw Turck
20-7-2014

De inrichting en ruimte hadden we niet het grovel day we op elkaar slip zitten. Een plons in het we bad Na een drake dag was ook erg welkom.

Geweldig!!!

Fam Braun
22-5-2014

Na voor het eerst in 2011 naar Florida en ook 1 week een villa op Calabay Park te hebben gehuurd willen we niks anders meer. De accommodaties zijn groot, van alle gemakken voorzien, goed onderhouden en allen hebben een prive zwembad achter het huis. Vanuit hier bezoek je desgewenst de vele attractieparken, zwembaden, shopping malls, restaurants, State Parks, en alle andere activiteiten in de buurt. Enige wat op echte afstand is is het strand, Zowel links als rechts 1 1/2 uur rijden Golf van Mexico of Atlantische Oceaan. Hoewel rijden met de Floridiaanse temperaturen geen straf is. (Airco). Tevens zijn voor europese begrippen de huurprijzen van de huizen zeer goed te doen te noemen. Voor ons niks anders meer (zolang ons budget het toelaat).

Een Villa is rond Orlando een aanrader

jbakkers
16-5-2011

Een Villa is orlando is veel fijner dan een hotel.

En vaak nog goedkoper ook.

Over het algemeen zijn ze ruim e netjes. Wij willen niet anders meer in Orlando.

We hebben een aantal aanbieders voor Calabay Parc voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Calabay Parc in Davenport, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Calabay Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Calabay Parc scoort een 8.83 uit 10 op basis van 3 reviews.