Hotel Bahama Bay Resort

Hotel Bahama Bay Resort
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Bahama Bay Resort voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Bahama Bay Resort in het Nederlands

Geweldig resort

Sandra
6-8-2018

Wat een heerlijk resort, waar je écht tot rust kunt komen na een dagje Disney. (20 min rijden). Het ruime (2 slaapkamer )appartement was van alle gemakken voorzien. Complete keuken, 2 badkamers en wasmachine/droger. Heerlijk (afgeschermd) balkon en prima bedden. Zwembaden en de waterspeeltuin waren top! Het enige nadeel wat we kunnen bedenken is dat er geen hotelservice is, dus zelf je bedden opmaken etc. Maar voor deze prijs doe je dat graag zelf.

Ideale uitvalsbasis voor themaparken Orlando

serpentine21
4-9-2016

Prachtig, goed onderhouden resort. Wij verbleven in een vierpersoonsappartement die van alle gemakken was voorzien. Complex gaf een veilig gevoel, had meer dan voldoende uitdagingen voor onze 13-jarige kinderen. In de omgeving meer dan voldoende vermaak voorhanden.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 15 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima plekje

Arnoud
30-8-2016

Mooi groot resort, alles is ruim opgezet en je parkeert voor de deur. De toegang van het resort wordt 24 uur beveiligd. Er is een kleine supermarket en een restaurantje. De appartementen zijn ruim, maar wel wat gedadeert. Binnen 25 min. ben je bij Disney. Binnen 10 min. rij je op de highway met daarlangs vele restaurants. Er zit vlakbij een grote Wallmart voor eventuele boodschappen. Comlex ligt buiten de drukte.

Geweldig resort

Ria
10-1-2016

Mooi park met veel groen. Luxe appartement, zeer ruim en van alles voorzien. Zeer vriendelijk personeel, zowel bij de receptie als in het restaurant. Eten goede prijs kwaliteit verhouding. Jammer dat er alleen in het weekend ontbijt werd geserveerd toen wij er waren. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een heerlijk resort!

J Jacobs
5-10-2015

Bahama Bay Resort overtrof al mijn wensen. Het resort is groot en ruim opgezet. Het park is bijzonder schoon en het personeel is vriendelijk. De appartementen zijn meer dan keurig, schoon en groot en van alle gemakken voorzien. In het restaurantje was het prima eten. Ook een prima uitvalbasis voor de pretparken (disneyland op slechts 25 minuten rijden). Zoek je ruimte en rust, dan is dit resort een absolute aanrader. Wij gaan zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2015

Super plek

simone
13-7-2015

Wij zijn hier een aantal dagen geweest om oa naar Disney te gaan. Prima plek! Vriendelijke receptie volgend mij ook leuk kinderbad maar wij waren hier met tieners we misten alleen wat schaduw plekjes bij het zwembad. Zeker een aanrader!!u

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Ik kom hier graag weer terug!

Ann
11-3-2015

Groot en mooi resort met ruime appartementen en kamers, daarnaast was alles netjes schoon. Een auto is wel aan te raden, hierdoor kun je snel en alles bereiken door de ideale ligging. Het personeel is erg vriendelijk en geven een goed advies als je activiteiten gaat plannen. (Dit kun je ook bij de receptie doen) het eten hebben wij niet geprobeerd aangezien er op de hoofdweg allerlei restaurantjes en fastfoodketens zaten. Wij waren zeer tevreden en hopen hier graag nog eens terug te komen!

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

Heerlijk

Fam
8-7-2012

Het ligt erg rustig en een auto is een must. Maar hele grote kamers die overigens erg schoon waren! Mooie zwembaden op verschillende locaties op het resort. In het trade wind restaurant op het resort kun je lekker eten. Wij zouden hier zeker nog een keer naar toe gaan.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super resort een echte aanrader.

Cindy Groen
29-1-2012

De appartementen zijn heel compleet en super ruim. We hadden drie grote slaapkamers en 2 badkamers beide met bad, douche en wc!! Ruim balkon die volledig met horren zijn omgeven, zo kan je heerlijk de hele dag en avond vliegvrij buiten zitten. Zwembaden zijn heerlijk, lekker verwarmd. We hebben pizza besteld met de roomservice en ook die was erg goed, een heel stuk beter dan in de parken en de pizza was er binnen een half uur!!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Mooi, verzorgd.

ans_8
19-11-2011

Hotel Bahama Bay resort is een gezellig resort, goed verzorgd en de appartementen zijn ruim en schoon en zeer compleet.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2011

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bahama Bay Resort in Davenport, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bahama Bay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.