Hotel La Quinta Inn & Suites Miami Cutler Bay

Hotel La Quinta Inn & Suites Miami Cutler Bay
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor La Quinta Inn & Suites Miami Cutler Bay voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel La Quinta Inn & Suites Miami Cutler Bay in het Nederlands

Met oudere kinderen

Pima voor een nacht op doorreis

Ad
17-8-2012

Hotel kan hier en daar wel een opknapbeurt gebruiken.

Ontbijt was prima.

voldoende parkeerplek.

Op loop afstand van een kleine mall.

Mooie ruime kamers gelijk aan de grote weg.

Gerard
18-4-2011

2 nachten voor USD 120,00 met 5 personen, dan mag je natuurlijk nergens over mopperen. De kamer was erg ruim en schoon. De douche was ook schoon en ruim voldoende handdoeken. Het ontbijt was typisch Amerikaans. Er was ruim voldoende maar beperkt in keuze. Op zondag was het niet dagvers. Het hotel ligt wel op enige afstand van het echte Miami. Maar de snelweg komt uit bij het hotel, dus je bent ook daar overal zo. Het zwembad is klein maar wel heerlijk fris na een dag reizen.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De liften zijn gemaakt om veel bagage in mee te nemen. Voldoende parkeerplaats bij het hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Quinta Inn & Suites Miami Cutler Bay in Cutler Ridge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Quinta Inn & Suites Miami Cutler Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.