Hotel Holiday Inn Express Crystal River

8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express Crystal River voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Holiday Inn Express Crystal River in het Nederlands

Een mooi hotel

Lenie de Gast
9-4-2012

Wij zijn hier voor 1 nacht geweest, omdat we naar het Wildlive park wilden.

Het is een mooi hotel en zeer vriendelijk personeel.

Een erg goed ontbijt, over het algemeen krijg je geen ontbijt in de hotels dus dit was wel fijn en erg lekker.

Wij zouden er zo weer heen gaan voor 1 nacht als we weer een rondreis door Florida gaan doen.

The best in town!

S&M
20-7-2011

In juni een bezoek gebracht aan chrystal river voor het zwemmen met Manatees. Dit hotel heeft service nog hoog in het vaandel staan en heeft al diverse awards gewonnen en dit is meer dan terecht. Schone, ruime en vrij nieuwe kamers, hotel is uit 2009. Goed ontbijt vanaf 06.30, maar als je de vroege ochtendboot hebt voor het zwemmen met de manatees, dan staat alles om 05.45 al voor je klaar.

Super kamers, waardeloos ontbijt

Jan
22-1-2011

Hotel gebruikt omdat we gingen snorkelen met zeekoeien. Crystal River is verder niet boeiend voor toeristen. Locatie van het hotel is prima, de kamers echt super! Echter het ontbijt was waardeloos. Weinig keuze, en matige kwaliteit. Het personeel was overigens zeer behulpzaam. De dame van het ontbijt heeft van alles gedaan om ons toch nog een redelijk ontbijt te kunnen bieden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express Crystal River in Crystal River, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express Crystal River zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.