Hotel Cocoa Beach Florida

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Cocoa Beach Florida voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Cocoa Beach Florida

• 10F. Pitstra30-07-2019

Heerlijk

Prachtig strand aan de zgn Space Coast. Ideaal wanneer je grote zeeschildpadden wilt zien (mei/juni). Ook het Kennedy Space Centre is geweldig. Zie de Spaceshuttle en ervaar (een beetje) hoe een ruimtereis is. Veel goede camper en kampeer mogelijkheden, veel hotels ook. Voor wie naar Orlando wil: ideale uitvalbasis.

• 8Marco01-01-2011

middenklasse hotel

Dit hotel is een prima middenklasse hotel. Wij hebben hier 1 overnachting gehad ivm een bezoek aan Kennedy Space centre. Wij zatten er tijdens de wk finale 2010. Dit was wel een vreemde situatie (de Amerikanen boeide het niet echt!). Uiteindelijk vol emotie maar iets gedronken in de gezellige beachbar. De kamers waren wat verouderd maar zeker schoon.

Met oudere kinderen

• 8Dennis22-07-2010

Prima middenklasse Hotel voor rondreis

Hotel zier er netjes uit. Het is een soort resort met een mooi zwembad voor de kleine kinderen. Het resort staat direct aan het strand waar je van alles kan huren en doen. Het is niet ver van Kennedy space center.

We hebben geen gebruik gemaakt van de restaurants.

Op alle kamers is er internet aanwezig wat wel erg handig is.

• 6Vicky04-01-2010

al goed maar 1 nacht

Kamers zijn idd zeer oud. Wel schoon, in hoeverre je vasttapijt proper kan krijgen. (Wat overal in Florida toch van doen is en wat toch onhygiënisch is met dat klimaat)

• 7kees15-11-2009

Goed hotel

Goed hotel met mooie kamers. Direct aan het strand gelegen. Weinig te beleven in Cocoa Beach, goede uitvalsbasis om Cape Canaveral te bezoeken.

• 7Harrie29-10-2009

Net resort op een mooie locatie

Het resort is al wat ouder, maar zeker het buitengebied ziet er netjes en schoon uit. Het zwembad is niet groot, maar schoon, met een barretje erbij waar cocktails worden gemaakt. Aan het strand zit een grote tiki-hut, waar 's middags live muziek (country) werd gemaakt. De kamer was niet bijzonder, maar wel netjes. Zoals in alle hotelkamers die wij hebben gezien in Florida stond ook hier een koffiezetapparaatje op de kamer. Het avondeten in één van de restaurants was goed. De Surf & Turf (biefstuk met garnalen) is wat ons betreft een aanrader. Helaas was de frisdrank premixed met gewoon water, wat een beetje een chloorsmaak aan de frisdrank gaf. Na drie keer opnieuw frisdrank besteld (en gekregen) te hebben hebben we de hoop maar opgegeven en het opgedronken. De oudere dame die ons bediende was wel erg vriendelijk en behulpzaam.

• 5Priester10-08-2009

Gatverredamme!

Onverwacht terecht gekomen, denk je holiday inn OK? Kamers sterk verouderd, slechte airco, trappenhuis smerig. Zwembad leuk voor de kids, dicht bij strand en de pier is leuk sfeertje. Cocoa is surfersparadijs en dat is te zien, straalt weinig luxe uit maar wel kleurrijk allemaal. Lekker dicht bij cape caneveral.

• 5Marijke19-06-2009

Slecht vies hotel

Hotel ligt ver van de uitgaansgelegenheden af. Zwembad is enige pluspunt. Geen koelkast. Vieze kamer, er lagen diverse kakerlakken op de grond. Drinken uit de automaat was net zo warm als er buiten. Het is een oud hotel dit is aan de kamers en de algemene voorzieningen van het hotel te zien.

• 7anouk12-05-2009

prima resort

Wij hadden een kids suite wat inhield dat er in de kamer een gedeelte afgescheiden is met een wandje en gordijn. Hierin staat een stapelbed en nog een klein 1-persoonsbedje en een tv. Ik vond het allemaal wat verouderd maar mijn zoontje van 6 jaar vond dit helemaal het einde. Het piratenschip in het kinderzwembad vond hij dan weer iets voor kleine(re) kinderen maar het grote zwembad was prima. Wel weinig parasols. Ligging aan het strand is fantastisch en ook een prima uitvalsbasis om naar Kennedy space center te gaan. Eten hebben we hier niet gedaan dus daar heb ik geen oordeel over. Ontbijt hebben we zelf geregeld en voor het avondeten zijn we naar de sunset bar/restaurant geweest, prima eten en een mooi terras boven het water, we zagen een dolfijn rondzwemmen tijdens ons diner!

• 6Carla10-01-2009

Redelijk

Hotel is verouderd, erg rumoerig. Lawaai van ijsmachine op de gang. Niet veel te doen in cocoa beach. Entree betalen om op de pier te komen.

0 tips over Hotel Cocoa Beach Florida

0 vragen over Hotel Cocoa Beach Florida

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort strandZand

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • JacuzziAanwezig
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
      • BuitensportenGolfbanen