Hotel Best Western Ocean Beach & Suites

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Ocean Beach & Suites voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Best Western Ocean Beach & Suites in het Nederlands

Aanrader

Edwin, 8-6-2016

Mooi hotel, mooie ligging. Kamers goed, alles wat nodig is aanwezig. Fijne zwembaden, goed ontbijt (inbegrepen). Mooie stop na een dagje Kennedy Space Center.

Uitstekend hotel, niets mis mee

Agnes, 11-12-2012

Wij zijn hier met onze meiden van 11 en 13 één nacht geweest op weg naar Kennedy Space Center. Groot hotel met meerdere gedeeltes met ieder een eigen zwembad. Ontbijt was in het andere gedeelte, maar was geen probleem. Mooie ruime kamers en uiteraard gratis wifi (zoals in alle Best Western). Ontbijt was ok, maar heel erg weinig ruimte. Te veel mensen voor een te kleine ruimte. Zwembad was ruim. Service uitstekend, goed geholpen aan de balie en zodra je om nieuwe handdoeken vroeg kwamen ze meteen. Een klein aantal restaurants op loopafstand, altijd fijn.

Geweldige Service

danielle, 23-9-2009

Wij hadden dit hotel pas geboekt toen we aan de balie stonden. Baliemedewerkers uiterst vriendelijk niets is te veel om uit te leggen. Wifi aanwezig in de lobby. Er is een mogelijkheid om de was te doen dit hebben wij gedaan goede wasmachine en droger. Ligt vlak bij zee en bij veel restaurants. Kamer was netjes en groot. Een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Ocean Beach & Suites in Cocoa Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Ocean Beach & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Ocean Beach & Suites scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: