Appartement Summer Bay Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Summer Bay Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Summer Bay Resort

• 9Danny08-05-2016

Fantastisch!

Wij sliepen in Crown Club Inn, na de toegangspoort meteen rechts. Officieel iets anders, maar hoort allemaal bij het enorme Summer Bay complex met zwembaden etc. We hadden een zeer ruime kamer. Heerlijk geslapen, geen last van externe geluiden. Ontbijt had zeer ruime keus. Restaurant, apotheek en Publix supermarkt op loopafstand. Met de auto ligt Walmart Supercenter en meer eetgelegenheden op 3 minuten rijden. De andere kant op rijd je in een paar minuten van de US192 naar tal van restaurants en shops. Disneyworld 10 minuten rijden, Universal 30 minuten. Kortom, ligging is top. Zeker voor deze prijs (wij betaalden 25 euro pppn) een absolute topper!

• 8soridiculous14-01-2015

Superaccomodatie!

Net terug uit de VS en erg enthousiast. Wij hadden een appartement in het resort, met parkeerplaats en zwembad voor de deur. Eindje verderop lag er nog eentje. Ideaal voor de kids. Supermarkt en Diner om de hoek. Appartement zelf was oubollig ingericht maar compleet ingericht en kraakschoon. Bed was ok. Zelfs slaapbank lag heerlijk. Zit je op je balkon, heb je 100% privacy.

Met jonge kinderen

• 9Jacky15-05-2010

Mooi, verzorgd luxueus complex

Trap niet in popups die je wijs maken dat je een reis naar Florida gewonnen hebt. Dit is een truc om je een peperdure timeshare aan te bieden.Wij zijn erin getrapt en hebben uiteindelijk alles zelf moeten betalen. Je wordt in een hotel dat niet op het resort ligt geplaatst en krijgt een bezichtiging van de appartementen die prachtig zijn. Je moet entree van 7 dollar per gezin per dag extra toegang betalen om van de faciliteiten op het resort gebruik te mogen maken. Ons werd wijsgemaakt dat ze geen standaard kamers meer hadden en we moesten 120 dollar extra betalen voor 3 nachten. We werden wel op een standaard kamer geplaatst. Na reclamering kregen we een schitterend appartement met uitzicht op het meer. Het appartement had een jacuzi, airco en een volledig ingerichte keuken. Als het mogelijk is om zonder timeshare praatje dit te boeken kan ik deze appartementen zeer aanbevelen. Het resort is prachtig, met allerlei faciliteiten, 3 zwembaden, snackbar etc. Anders absoluut niet!

Met oudere kinderen

• 0VinTin27-11-2008

Summer Bay Time Share RIP OFF

PAS OP voor pop-up's die tijdens het surfen op het scherm verschijnen met de mededeling dat je een reis (in de vorm van geld) gewonnen hebt. Na een verkooppraatje aan de telefoon probeert men je een time-share project in te loodsen. De aanbieding is bedoeld om je naar het resort toe te lokken om zo'n pakket aangesmeerd te krijgen. De accomodaties waar je verblijft middels je gewonnen prijs zijn NIET op het resort zelf, maar in de meest simpele hotels in de buurt. Het pakket is volledig uitgekleed, je betaalt ter plaatse veel extra toeslagen en tax. Ook de eventueel aangeboden cruise (4 dgn/3 ncht) op de Bahama's betaal je, na wat speurwerk, helemaal zelf!

Gelukkig kwamen we er op tijd achter en hebben we de gehele zaak kunnen annuleren.

Met jonge kinderen

1 tip over Appartement Summer Bay Resort

• soridiculous, 14-01-2015

Minpunt is dat ze prepaid geld inhouden op je rekening die je vrij mag besteden bij de bar (sigaar uit eigen doos).

0 vragen over Appartement Summer Bay Resort

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
      • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte
      • EntertainmentCasino, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats