Vakantiepark Mission Park Clermont

1 review over Vakantiepark Mission Park Clermont in het Nederlands

Met jonge kinderen

• Activiteiten8
  • Onderkomen10

Mission Park in Clermont aan de US27, is een van de vele woon/vakantieparken in de buurt rondom Kissimee. Rustig, vriendelijk en met vele supermarkten op 5-10 auto minuten (auto is wel vereist!). Alle parken op 20 minuten met de auto.

Huis is groot, ruim, schoon, wij hadden 3 slaapkamers, 2 badkamers, enorme woonkamer, garage en een prive zwembad in de tuin dat je met hek kunt afsluiten voor kleine kids. Alles geboekt via USA fun vacations in Lelystad, boek alles ineens, dus met vlucht en auto, dan heb je goede deal. Reserveer ook je parkkaarten vooraf, dat is goedkoper en het scheelt met in de rij staan bij de entree.

Print vooraf thuis je coupon uit voor een kortingboekje van de vele (outlet) malls in de buurt, je kan soms spectaculaire kortingen krijgen (fijn met de stijgende dollar!).

Mooiste strand, op 1,5 uur is bij de pier in Clearwater. Een family fun day wedstrijd bij de tampa bay rays is ook een aanrader!

Conclusie: top vakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Mission Park Clermont in Clermont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Mission Park Clermont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.