Hotel Sheraton Sand Key

Hotel aan zeeWeer vandaag18°13°
Hotel Sheraton Sand Key

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Sand Key voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Sheraton Sand Key in het Nederlands

Mooi strand hotel

Sandra,
6-8-2018

Fijn hotel in het rustige deel van Clearwater Beach, direct aan een rustig en schoon strand. Geen hele grote afstand vanaf het hotel naar het strand. Was prima te lopen voor onze kinderen van 6 en 8 jaar. Tevens reed er ook een "golfkarretje" heen en weer voor de mensen die dit stukje niet wilden of konden lopen. Prima geregeld dus. Ligbedden aan het strand moet je extra huren. Het zwembad is wel aan de kleine kant. Zit al snel vol. Het hotel heeft (zand) speelgoed liggen die de kinderen kunnen lenen. Er gaat een trolley langs het hotel waar je gratis gebruik van kan maken op vertoon van je hotelpas. Dus je eigen auto kan je laten staan. Vriendelijke personeel.

Topper

Lenie de Gast
9-4-2012

Wijn zijn hier 2 nachten geweest en het was erg fijn. Mooi hotel erg vriendelijke mensen.

Direct aan het strand en geen probleem om die 400 meter te lopen. Wij zouden zo weer teruggaan naar dit hotel als we weer in Florida verblijven.

Goed hotel !

Lia
4-10-2011

In sept 2011 hier 3 nachten verbleven. Kamer op 7e etage met seaview; heel mooi! Kamer is ruim genoeg en bedden (2 king size) lagen heerlijk (boxspring). Wel gehorige kamer vooral door grote ruimte onder de deur naar de gang waardoor veel geluid kamer binnenkwam. Klein balkon en veel last op balkon van herrie en warmte van de airco die daar hing. Mooi breed strand en zeer schoon. Het is echt geen 400 meter lopen wat andere beoordelaars schrijven, maar minder. Zwembad is prima maar op onze laatste dag afgesloten wegens 'chemische reiniging'. Vreemd dat men dat overdag doet en niet 's nachts! Niet ontbeten in hotel maar aan de overkant bij Maggie Mae's restaurant; een echte aanrader; niet duur en superkwaliteit. Omgeving hotel qua vertier viel ons een beetje tegen; erg rustig en weinig te doen maar september is dan ook low season.

Nooit meer

Familie Bos
12-8-2011

Het Sheraton Sand Key hotel in Clearwater Beach is ons erg tegengevallen. Wij zaten hier met onze twee kinderen de eerste week van augustus'11. Grootste probleem van dit hotel is dat het ongelooflijk gehorig is. Muren lijken wel van karton zodat je alles letterlijk kan verstaan wat er in de kamer naast je gezegd wordt. Daarnaast de hele nacht rumoerig op de gang. Echt ongelooflijk. En omdat de deur bijna 10cm te kort is, hoor je echt alles. Geschreeuw, koffers op wielen, de schoonmaakploeg...kortom...slapeloze nachten. Komt bij dat het ontzettend druk was in het hotel....bekende werk van mensen die 'smorgens vroeg al handdoek op de bedjes leggen en in de loop vd middag eens een kijken kwamen nemen. Verder ver lopen naar de zee. Het strand is zo breed dat je eerst tien minuten moet lopen om de zee te bereiken. Andere hotels hebben een comfortabel looppad of bruggetje maar bij het Sheraton ga je meteen het zand in. Kamers zijn keurig maar superkleinde badkamer

Elke avond genoten van de zonsondergang

Fam. Nuijen
26-1-2011

Top hotel op een perfecte ligging.

Wij zijn onze rondreis in Amerika gestart in New York en onze laatste bestemming was clearwater beach, Florida.

Mooi, schoon hotel. Ontbijt was goed. Strand was heerlijk rustig, aan het zwembad was het wel wat drukker en het zwembad was relatief klein.

Elke avond genoten van een mooi zonsondergang! Heerlijk lopen op het strand met de voetjes in de warme zee.

Prachtig hotel aan zee

Stam
30-5-2010

Het sheraton hotel ligt op een key (eilandje) voor de kust bij Clearwater. Enorm strand tot je beschikking, heel rustig en warm water in de Golf van Mexico.

Ruime kamer, goed eten.

Lekker relaxen aan het strand

Ben Goorts
23-8-2009

Lekkere grote bedden en mooi uitzicht als je wat hoger zit.

Klein zwembad maar je loopt zo het strand op. Dat is wel zo'n 400 meter breed dus een aardige tippel.

Keuze uit meerdere ontbijt(buffet)en.

Lekker relaxen aan het strand

Ben Goorts
23-8-2009

Lekkere grote bedden en mooi uitzicht als je wat hoger zit.

Keuze uit meerdere ontbijt(buffet)en.

Paar dagen bijkomen

Fam Schouten
17-4-2009

Na onze rondreis een paar dagen bijgekomen in dit hotel wat geen straf is. Lekker hotel met goede kamers en een heerlijk zwembad. Eten hebben wij niet in het hotel gedaan. Buiten de deur genoeg keuze. Breed stand.

2007

Wij zijn hier pas geweest voor 2 overnachtingen en wij vonden het een goed en gezellig hotel,personeel zeer vriendelijk,vooral de belboys.Eten was heel goed en betaalbaar,de kamers waren heel mooi en netjes,behalve hebben ze hier een nog vrij grote airco unit op de kamer die ouderwets veel herrie maakte,met de moderne techniek is dat niet meer nodig,verder geen klagen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Sand Key in Clearwater Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Sand Key zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.