Hotel Quality on the Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°14°
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Quality on the Beach voor je op een rij gezet:

Laatste review

Relax hotel

Diana,
21-8-2012

Wij verbleven 3 nachten in dit hotel wij vonden het een fijn relax hotel met een ongedwongen sfeer

3 reviews over Hotel Quality on the Beach in het Nederlands

Relax hotel

Diana
21-8-2012

Nooit meer, wat een slecht hotel!

Frank
5-7-2011

Wij hebben hier 1 nacht doorgebracht van de geplande 2 nachten. Wij vonden het een slecht hotel. De lobby en hallen waren gewoon te vies voor woorden, de kamer was nog wel vrij groot en redelijk schoon. Zwembad voor de grootte van het hotel veel te klein. En het 'prive strand' ligt vol met aangemeerde motorboten, dus zwemmen in zee kun je wel vergeten. Vol met politie rondom hotel.

Goed hotel met prima prijs/kwaliteit verhouding

Dirk & Sonja
15-5-2009

Van buiten ziet het hotel er wat simpel uit. Geeft een beetje een motel-indruk. We waren echter wel verrast door de kamer. Ruim (2 tweepersoonsbedden) en een nette badkamer. Wij hadden de goedkoopste kamer geboekt, dus we keken uit op de straatkant (en een klein stukje strand/water). De kamer had wel een balkonnetje met twee stoelen. Vriendelijk ontvangst. Er werden geen extra kosten in rekening gebracht toen we aangaven dat we 1 hotelpasje kwijt waren.

Het hotel ligt direct aan het strand. Naar Clearwater Beach lopen is mogelijk. Zal zo'n 15 minuten zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality on the Beach in Clearwater Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality on the Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.