Hotel Pelican Pointe Suites

Hotel aan zeeWeer vandaag18°8°
Hotel Pelican Pointe Suites
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Pelican Pointe Suites voor je op een rij gezet:

Laatste review

goed hotel/app

Ruud en Sylvia,
6-6-2014

Perfect gelegen,beetje gedateerd maar goed hotel/app. Door een weg gescheiden van het mooie witte zandstrand. Kamers zijn simpel maar alles zit erin [koelkast, tv, keuken] is schoon en werkt. Ontbijt stelt niks voor [koffie,thee,koek] maar er zijn genoeg eet gelegenheden in de buurt. Bij de receptie prima ontvangen en bij Dave kun je alles vragen. Aan de overkant zijn ze bezig met de voorbereidingen om een nieuw hotel te bouwen [er stond een hotel maar dat is door een storm 3 jaar geleden weggewaaid] dus daar word overdag flink gebouwd maar dat is alleen overdag en dan ben je dag op het strand. Alles is aan te lopen [centrum,marina,pier] dus kan je je wagen laten staan. Gratis parkeren.Zou hier zeker terugkomen.

Kenmerken

6-6-2014

fantastische ligging fijn hotel

fam v d Heijden
6-3-2009

Dit hotel ligt aan het strand op loop afstand van eetgelegenheden,supermarkt en pier 60

Nette kamers, erg rustig niet gehorig, mooi eigen keukentje met magnetron en koelkast.Airco zelf te regelen verwarmd zwembad, medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam.Let op receptie open van 9 tot 20 uur altijd telefonisch te bereiken indien nodig. Indien je laat aankomy bel van tevoren voor de code van het kluisje om de sleutel van de kamer te krijgen

Genoeg parkeerplaatsen,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pelican Pointe Suites in Clearwater Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pelican Pointe Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.