Hotel Holiday Inn & Suites Harbourside Indian Rocks

Laatste review

Echt een Florida Hotel

Conny,
15-8-2012

Idd helemaal van hout,Maar dat zijn alle woningen in Florida.'t Was er wel erg benauwd overal, buiten de kamers, had je een "binnen-buiten"gevoel.Kamer was wel wat klein,maar voor de rest best wel gezellig.Bij het zwembad was het heel druk.Bepaalde kamers hadden uitzicht op de jachthaven.

Kenmerken
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Airco
Restaurant

2 reviews over Hotel Holiday Inn & Suites Harbourside Indian Rocks in het Nederlands

Echt een Florida Hotel

Conny
15-8-2012

houten hotel

Gerrit
29-9-2009

Geheel houten contructie,

redelijke comfortabel.

Ligt aan het water, maar geen geweldig uitzicht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn & Suites Harbourside Indian Rocks in Clearwater Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn & Suites Harbourside Indian Rocks zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.