Hotel Hilton Clearwater Beach

7.3Goed

Verenigde Staten van Amerika, Florida, Clearwater Beach

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Clearwater Beach voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

13 reviews over Hotel Hilton Clearwater Beach

• 2018
    7J van velzen05-05-2018

Prima maar niet nog een keer

Op zich een heerlijk hotel direct aan zee. Aan het zwembad altijd wel een bedje vrij, kamers waren schoon en netjes. Eten zou ik persoonlijk niet aanbevelen het viel ons erg tegen . Beter kan je ontbijten bij bv I hop 3 minuten lopen . Ook buffet vonden wij niet echt goed op de boulevard kan je heerlijk eten voor de helft. Voor een bedje op het strand moet je 25 us betalen 2 personen dit vonden wij als gasten van het hotel niet fijn. Het personeel is uitermate vriendelijk en s avonds live muziek

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

8Drummer_pvg19-04-2015

Goed hotel aan het strand

Zijn hier al eerder geweest en ook toen was de mooie locatie dé reden waarom we dit hotel geboekt hebben.Het is een Hilton maar dat gevoel hebben we nooit gehad.Rommelig. Ook nu ging er weer het e.e.a. fout tijdens het inchecken.Veel kamers met gedeeltelijk zeezicht zitten boven de afzuiging van de keuken/airco. Geen stank of zo maar wel veel lawaai.Alsof een 747 voor de deur warm staat te draaien.Met de schuifpui dicht gaat het wel.Goed geslapen.Verder prima kamer.Ontbijt goed buiten op het terras.Hotel staat aan de kust dus moet wel extra onderhouden worden.Diverse zaken zoals de vloerbedekking op de gangen op zijn retour. Voor 400 dollartjes per nacht inclusief ontbijt mag het wel wat beter. Zouden we hier nog terugkomen ?? Ja, vanwege de locatie. Buurman Sandperl Resort is nog duurder en de akkomodaties op ,, de 2e rij ,, zijn ook niet gratis.

Gereisd met partner in april 2015

• 7mirjam09-09-2011

Fantastich strand, kleine kamers, kidsclub sumier

Prachtig aan een breed strand gelegen, voorzijde drukke straat, 2 kleine zwembaden maar wel leuk. Prima ingericht hotel, qwel keine kamers

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Familie Peeters23-10-2010

Geweldig hotel aan een mooi strand

Erg mooi hotel. Wij hadden een erg mooie kamer met balkon, en keken uit over de haven van Clearwater. Bij de zwembadbar kun je goed eten en het is niet echt duur. Het hotel ligt aan het super mooie witte strand van Clearwater Beach. Het zwembad is niet heel groot maar goed genoeg. Alles is netjes onderhouden. Kamers worden goed schoongemaakt, de service is er uitstekend! Bij het hotel konden wij parkeren. Tegenover het hotel zijn aantal winkeltjes en restaurantjes te vinden (ook ontbijtrestaurantjes) Het hotel is niet goedkoop maar echt een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8monique16-08-2010

goed hotel, met centrale ligging

wij vonden het een goed hotel, eten is prima en de prijs is normaal. als je gaat ontbijten betaal je voor een buffet ongeveer 10 dollar en wil je er geb. aardappelen spek eieren enz bij, dan betaal je iets meer.Diner is ook goed prijs ligt rond de 15 dollar. Restaurantjes, winkeltjes gelijk voor het hotel. De kamer was recent gerenoveerd en zag er prima uit. Prachtig strand, met veel ruimte. Pier 60 ligt bijna voor de deur, deze is 's avonds erg gezellig met allerlei kraampjes en acrobaten. Wij zouden er zo weer naar toe gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8A.21-04-2010

Schoon en mooi hotel en leuk ingerichte kamers

Mooi hotel ! Aan het strand, en een breed en groot strand ! Helaas hadden wij een beetje pech met het weer, maar één echte stranddag gehad en veel wind. Zwembad mooi vooral de jacuzzi, erg warm. Net naast het hotel een leuke speeltuin voor de kinderen. De kamers erg leuk ingericht, mooi, netjes, zelfs zi dat we thuis meteen zelf met onze slaapkamer aan de slag zijn gegaan !

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 7H.Donkelaar31-07-2009

Mooi aan het strand

Het Hilton vond ik klantvriendelijk, we kwamen veel te vroeg aan en onze kamer was nog niet klaar. We kregen kosteloos een betere kamer met uitzicht op het strand. Kamer was mooi en schoon, het strand was fantastisch en de haven leuk. Anderhalf uur rijden naar Chrytal River en daar zwemmen met de manatees. Het Hilton heeft haar naam waar gemaakt en als we weer naar Clearwater gaan nemen we zeker het Hilton weer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 2Astrid & Arn12-07-2009

Vies en onvriendelijk... VERSCHRIKKELIJK!!!

In verband de 3 weekse rondreis door Florida veel hotels, studio's en bungalows gezien maar het wel beroemde Hilton Hotel was de grootste teleurstelling van allemaal... Een kingbed geboekt en bij aankomst 2 queensbedden krijgen dus wij als stelletje sliepen in 2 verschillende bedden... Erg gezellig! En als je bij de receptie om uitleg vraagt wordt er half geïrriteerd gereageerd dat ze die kamers niet kunnen garanderen... Raar! We bleven 2 nachten dus hij zou ons morgen bellen zodra er een king kamer vrij was. Nooit een telefoontje gehad... De kamer zelf zag er goed uit, erg schoon maar toen ik onder de douche stond zag ik dat de muur bezaaid was met kleine zwarte haartjes (waarschijnlijk van het scheren) en toen ik de muur, het bad en het douchegordijn eens goed bekeek telde ik 6 lange haren! Gewoon niet schoongemaakt dus... erg onsmakelijk! Verder moest je de hoofdprijs voor de strandbedjes en handdoeken betalen, erg klantONvriendelijk! Je betaald al genoeg! HILTON SUCKS!!!

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Gert en Tanja de Best19-05-2008

Mooiste hotel van onze rondreis. Het is in februari 2008 voor 26 miljoen dollar verbouwd en dat zie je er echt aan af. Prachtige lobby, restaurant, bar, gangen en natuurlijk de hotelkamers. Heerlijke bedden en badkamer. Alles is gewoon luxe in het hotel. Geweldig personeel. Ligt tussen het mooie witte zandstrand / pier en een drukke weg (wel wat gehorig, we sliepen aan deze zijde). Parkeren op het terrein direct naast de ingang kost 5 dollar per dag. Leuke strand/tiki bar voor drankjes op het strand. 2 zwembaden en een bubbelbad aanwezig. Bij zwembad (aan het strand) gratis ligbedden, op het strand kost het ca 8 dollar per dag per bedje. Aanrader is om naar de jachthaven te gaan (5 minuten lopen) en daar met een boot op zoek te gaan naar dolfijnen op zee. Kost ca. 21 dollar (incl. drankjes).

Gereisd met partner in mei 2008

• 8Floortje16-11-2007

Super hotel! Inmiddels is (bijna) het hele hotel gerenoveerd. Grote kingsize bedden, flatscreen tv, alles zag er perfect uit. Mooiste hotel van onze rondreis. Wij hadden landzicht genomen, maar dit uitzicht is ook prima. Je kijkt toch nog uit op water en een straatje met wat winkeltjes. We moesten 5 dollar per nacht betalen voor de auto in een overdekte garage onder het hotel.

Gereisd in november 2007

Hotel Hilton Clearwater Beach info