Hotel Clearwater Beachview Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Clearwater Beachview Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Clearwater Beachview Resort in het Nederlands

net hotel

Brenda
21-8-2009

wij zijn hier in 1999 geweest voor een paar dagen.

Net hotel,schoon.

Genoeg te doen in omgeving.

Boottrip om dolfijnen te spotten,minigolf,restaurants

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clearwater Beachview Resort in Clearwater Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clearwater Beachview Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.