Hotel Clearwater Beach, FL

Hotel aan zeeWeer vandaag23°13°
Hotel Clearwater Beach, FL

We hebben een aantal aanbieders voor Clearwater Beach, FL voor je op een rij gezet:

Laatste review

Heerlijk simpel

Linda,
4-9-2015

We hebben 1 nacht doorgebracht in Clearwaterbeach hotel! Vriendelijk personeel en de zee is heerlijk dichtbij. De kamer was heerliijk koel en schoon, haast geen stofje te bekennen.

Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Clearwater Beach, FL in het Nederlands

Heerlijk simpel

Linda
4-9-2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clearwater Beach, FL in Clearwater Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clearwater Beach, FL zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.