Hotel Best Western Sea Wake Beach Resort

Hotel Best Western Sea Wake Beach Resort

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°27°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Sea Wake Beach Resort voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Best Western Sea Wake Beach Resort in het Nederlands

Prima hotel!

jeba
12-1-2011

Het hotel was prima, erg vriendelijk personeel. Handdoekenservice. Zwembad was wel erg klein. Heerlijk mooi privéstrand bij het hotel. Enige minpunt was dat je daar de ligbedden en parasols moet huren(als je dat wil natuurlijk). Dit was erg duur. Aangezien we hier een week verbleven na onze rondreis, hebben we een dealtje kunnen maken met de verhuurder. Maar vindt het eigenlijk geen service! Hotelkamer was goed, ruim en schoon. De dolfijnen zie je idd als je geluk hebt langs het hotel zwemmen!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Mooi hotel voor een tussenstop

robinjonker
24-8-2010

Hier zijn we na een aantal slechte hotels voor een aantal dagen beland. Even de was doen, lekker aan het zwembad of het strand liggen. Heerlijk. Mooie kamer met kingsize bed, koelkast, magnetron. Aan de overkant van de straat bij de supermarkt kan je alles kopen. Bij de eettent er naast kan je prima eten. Via een coupon hebben we hier voor weinig gezeten.

Gereisd Met partner in Thu Sep 03 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Standaard Hotel - mooie locatie!

Angela
28-7-2010

De kamers zijn niets bijzonders, standaard keten-hotel kamer die we vaak gezien hebben tijdens diverse reizen door amerika, 2 double beds, beetje ouderwets interieur. Verder schoon en prima verzorgd, kluisje, koelkast, balkon, strijkplank, bad en douche, belangrijk! Bij het hotel is een klein privestrandje, waar je hele mooie strandstoelen kan huren (24 dollar!!). Zand is mooi wit, zee is prachtig, tijdens het zwemmen in de zee kwam er een groep wilde dolfijnen met ons spelen, ruim 10 minuten lang zwommen ze om ons heen op een afstand van een paar meter, zo GAAF!!!! Verder leuk klein zwembadje, leuke beach bar met heerlijke cocktails, lekker ontbijt, vriendelijk personeel en gratis strandhanddoeken af te halen bij de receptie!

Gereisd Met vrienden in juni 2010

2006

Prachtige ruime kamer met balkon en paradijslijke blik de

Kobus Kortmann
8-12-2006

Prachtige ruime kamer met balkon en paradijslijke blik over de Golf van Mexico. Ruime koelkast, magnetron, koffiezetapparaat met elke dag nieuwe koffie, fohn. strijkijzer en plank. Wij kennen heel veel mooie plekken op de wereld, maar gaan zeker terug.

Gereisd Met partner in december 2006

ook wij hadden een hele kleine, maar erg schattige en wij

NLS
17-11-2006

ook wij hadden een hele kleine, maar erg schattige en knusse kamer. vriendelijk personeel. wij vonden clearwater zelf alleen geen aanrader, een groot toeristenoord.

Gereisd Anders in november 2006
2005

we hadden een kleine, maar erg lieflijk en knusse kamer

NLS
12-3-2005

we hadden een kleine, maar erg lieflijk en knusse kamer. de service was goed en erg vriendelijk. gezellig hotel.

Gereisd Anders in Sat Mar 12 2005 00:18:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Sea Wake Beach Resort in Clearwater Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Sea Wake Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.