Reviews over Cape Haze

Fantastisch eiland

Andrea,
    16-5-2018

Prachtig weer, rustige en mooie accommodatie, heerlijk eten bij johnny leverocks seafood house, vriendelijke mensen, rustig en groot winkelcentrum op half uurtje afstand (port Charlotte town center), en natuurlijk de Wal-Mart of target even bezoeken! Minder is dat het verblijf overal best wel even rijden vanaf is. Dus de winkels etc. Opzich is het niet heel erg want op de accommodatie wordt geboet verzorgd! Oh en best prijzig.

Unieke plek !

I.Meijer,
    4-4-2010

Wij zaten op "het eiland", dus niet in de haven. Elke keer dat je naar het vasteland wilt ga je per boot. Echt hartstikke leuk gewoon, je had het idee dat je echt

helemaal los van de wereld was ! App. zijn groot (amerikaans) met alle gemakken die je je maar kunt wensen. Het strand is ongerept, je ziet de dolfijnen in de zee zo voor de kust zwemmen ! Het is een bestemming voor de individuele , zich zelf vermakende, van rust en natuur houdende, vakantieganger. In mijn ogen niet geschikt voor kinderen. Eerst een rondreis (per auto) door florida, en daarna lekker

uitrusten op Cape Haze !

we gaan nu voor de derde keer naar Palm Island ,het is er

Sonja B,
    22-8-2006

we gaan nu voor de derde keer naar Palm Island ,het is er schoon ,betoverend mooi, de dolfijnen zwemmen voor de kust, we heben veel gereist maar dit is een unieke plek ,wel heel rustig ...maar dat vinden wij prettig. de appartementen zijn onderling verschillend maar heel ruim met prachtig uitzicht.

Palm island is een absolute aanrader

Fam. D. Balfoort,
    7-6-2006

Palm island is een absolute aanrader.

Wij zaten op de marine kant. Het was een prachtig appartement met echt alles er op en er aan. Ook hadden we een fantastisch uitzicht en hebben we veel tijd doorgebracht op het ruime balkon. Dit was een plaats waar we zeker in de toekomst nog een keer heen willen omdat het er gewoon fantastisch was.