We hebben een aantal aanbieders voor Cape Coral voor je op een rij gezet:

Reviews over Cape Coral

Fantastisch.

Monique
    24-5-2014

Wij zijn veel "thuis" gebleven omdat het daar zo geweldig was en genoten van de rust en de natuur. Winkels zijn in de buurt, hele leuke, vriendelijke mensen in de winkels en restaurants, leuke trips naar b.v. Sanibel gemaakt.

Gereisd Met partner in april 2013

Caraibisch Tropisch in de US

A. Medeiros
    13-1-2009

Cape Coral is een rustig stadje en van alle gemakken voorzien. Dichtbij eilanden Sanibel en Captiva aan de Golf van Mexico (veel dolfijnen). Probeer wel aan een breed kanaal te zitten en een beetje in het centrum anders zit je een beetje 'in the middle of nowhere'. Cape Coral is een prima basis voor dag tochten naar bijv. de Everglades, boot tochten op de golf van mexico of gewoon.... shoppen! Centrale winkelstraat is Del Prado. Maar... als het goed weer is kan je ook heerlijk genieten van een prima zwembad in tropische sferen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009

Villa Cape Coral is geweldig en betaalbaar

Ine van der Laar
    20-9-2008

Cape Coral ligt centraal in Florida. Perfecte vertrekplaats voor alles in Florida. Maar ook dichtbij biedt Cape Coral van alles. Met het jacht van villa Cape Coral tussen de dolfijnen varen, vissen, golfen en een wit strand. Niet té druk. Vanuit de achteruin op een waverunner door de mangroven varen is een belevenis. Op florida-usa.nl komen dromen uit.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 20 2008 00:13:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Cape Coral scoort een 9,1 uit 10, op basis van 15 reviews