• Type accommodatie

Reviews over Bradenton

We komen elk jaar terug

Erica
    4-5-2015

Bradenton is een (denk ik) gemiddelde Amerikaanse plaats met veel restaurantketens en winkels, maar vooral mooie stranden, met facilititen als toiletten, kleedhokjes, bbq's. Parkeren aan het strand! Maar behalve eten, shoppen en naar het strand is er ook een bioscoop, bowlingbaan, Red Barn-vlooienmarkt (soort zwarte markt Beverwijk), flaneren en relaxen aan de Riverwalk (is ook een waterparkje voor kinderen bij), naar Mixon (orange grove met tramtour langs de animal rescue, met koivijver en speeltuin), South Florida Museum (met aquarium en planetarium). Ellenton-outlet is vlakbij.

Bradenton scoort een 8 uit 10, op basis van 9 reviews