We hebben een aantal aanbieders voor Bradenton voor je op een rij gezet:

Reviews over Bradenton

We komen elk jaar terug

Erica,
    4-5-2015

Bradenton is een (denk ik) gemiddelde Amerikaanse plaats met veel restaurantketens en winkels, maar vooral mooie stranden, met facilititen als toiletten, kleedhokjes, bbq's. Parkeren aan het strand! Maar behalve eten, shoppen en naar het strand is er ook een bioscoop, bowlingbaan, Red Barn-vlooienmarkt (soort zwarte markt Beverwijk), flaneren en relaxen aan de Riverwalk (is ook een waterparkje voor kinderen bij), naar Mixon (orange grove met tramtour langs de animal rescue, met koivijver en speeltuin), South Florida Museum (met aquarium en planetarium). Ellenton-outlet is vlakbij.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Dicht bij strand

jos,
    30-5-2011

Bradenton is een plaats niet al te ver van het strand. Verder is er weinig te doen.

Je zit niet al te ver van Orlando, Tampa, Sarasota en ST petersburg. Dus je kunt genoeg uitstapjes maken.

Als je echt veel naar de pretparken wilt kun je veel beter dichter bij Orlando gaan zitten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2006

Niks bijzonder, wel een goede ligging

Marion van Dorst-Ohlenschlager,
    7-12-2009

Bradenton is zoals vele steden. Rechte wegen met daarlangs de geijkte fastfood restaurants, kleine shopping centers, autobedrijven, Wallmart, pharmacies, noem het maar op. De stad stelt verder niet veel voor. Geen cultuur e.d. De ligging echter is goed, dicht bij de prachtige stranden van Anna Maria Island en de leuke stad Sarasota. En ach, met de auto kom je overal!

Gereisd met partner in december 2009

Ik heb een jaar in Bradenton gewoond

Floridaantje,
    5-5-2006

Ik heb een jaar in Bradenton gewoond.De standen van Anna Maria Island zijn geweldig. Uitgestrekt en rustig. Bredere stranden zijn er bij Sarasota. Vanuit Bradenton kan men een boottocht maken naar Egmond Key. Dit is een klein eilandje waar overdag recreatie mogelijkheden zijn.

Om te shoppen zijn er zoals in de gehele VS veel mogelijkheden. DeSoto mall is het gewone winkelcentrum maar Ellenton Mall (buiten Bradenton) is het Outlet paradijs.

Gereisd anders in mei 2006
Bradenton scoort een 8,1 uit 10, op basis van 9 reviews