Sorteren

vakanties Bradenton

Reviews over Bradenton

Ruim opgezet park, aanrader!

Jolanda
    4-8-2013

Het appartement was ruim van alle gemakken voorzien. Tv, wasmachine/ droger en alle keukenapparatuur aanwezig. In een kast vonden wij zelfs nog koelbox, parasol en strandstoelen. Het terras is voorzien van een hor wat heerlijk was gezien de aanwezige stekers. Uitzicht op waterpartij met waterschildpadden. supermarkt dichtbij. nog wel een ritje van ongeveer 20 minuten naar het strand.

Typisch Best Western Hotel

Wim
    9-1-2011

Het hotel "Best Western Atrea Manatee" voldoet aan alle eisen van de hotelketen. Vrij ruime kamers, compleet met koffiezetapparaat, koelkast, strijkgerief, flatscreen-TV, kluis en gratis Wifi. Het hotel ligt een beetje achterin langs Cortez Road, aan de rechter kant komend van Bradenton Beach. Het reclamebord is vrij klein en moeilijk zichtbaar tussen de bomen. Schuin tegenover het hotel, aan de linker zijde van de straat, ligt het beter zichtbare, voortreffelijk Italiaans restaurant "Carrabba's". Eens je het kruispunt met US41 bereikt ben je al te ver!

Geweldige plek

smal01
    21-5-2010

Zijn hier reeds meerdere keren geweest en geeft ions edere keer een gevoel van thuiskomen!!

Keurige appartementen met alles erop en eraan: 2 badkamers, wasmachine+droger, uitgebreide keuken, meerdere slaapkamers met grote bedden en een fijn afgeschermd terras of balkon.

Op de hoek zit een grote supermarkt en met tien minuutjes rijden zit je zo op de prachtigste stranden.Wij kijken er al rijkhalzend naar uit wanneer we weer kunnen!!

Mooi park met alle voorzieningen.

P. Gerhards
    10-1-2010

Gunstig gelegen ten opzichte van zee, strand, en winkels. De huizen zijn wat gedateert maar keurig netjes en van alle gemakken voorzien. Leuke restaurants in de omgeving o.a. Cortez kitchen is een aanrader.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Marion van Dorst-Ohlenschlager
    7-12-2009

10 jaar geleden hier geweest.Het was zeker beter. Okay,de appartementen zijn iets gedateerd,maar naar mijn mening rechtvaardigt de prijs dit.De app zijn zeer compleet,2 ruime sl.kamers met goede bedden,nette badkamers,compl uitgeruste keuken, wasmachine/droger. Het is selfcatered,dus handdoeken(volop aanwezig)dienen zelf gewassen te worden.De tuinen worden keurig bijgehouden en elke avond gesproeid. De 2 zwembaden zijn voorzien van gratis ligbedden.Het park zag er zeer verzorgd uit.Van ons geen klachten, hebben absoluut genoten.De superm op loopafstand was tijdens ons verblijf gesloten,binnen een maand wordt er een nieuwe Publix geopend,dus ook dat is opgelost.Grote pre is de ligging bij de prachtige stranden van Anna Maria Island en Sarasota.Op rijafstand van Ellenton met uitgebreide Prime Outlet.Voor goede restaurants gingen wij naar Sarasota.

Bradenton scoort een 8,1 uit 10, op basis van 9 reviews