Appartement Wild Pines of Bonita Bay

Met oudere kinderen

Prachtige gated community/Golf-kust van Florida

Karin Roede
21-7-2010

Wild Pines is een van de wijken in de 'gated community' Bonita Bay. Bijna alle accommodatie hier is alleen op maandbasis te huur. In Wild Pines mogen de appartementen echter ook per week verhuurd worden. Wild Pines heeft zijn eigen zwembad en tennisbanen. Bonita Bay heeft een eigen stuk strand, keurig verzorgt, aan de Gulf Coast. In het hoogseizoen rijdt er met regelmaat een busje vanuit de verchillende wijken naar het strand. Buiten het seizoen mag je met de eigen auto, parkeerplekken zijn namelijk schaars. Het appartement wat wij huurden was keurig ingericht en van alle gemakken voorzien. Heel Bonita Bay is prachtig aangelegd, heel groen en enorm veel bloemen. Veel vogels daarom en eekhoortjes in de tuinen. Het ligt centraal voor bezoek aan de westkust van Florida en voor de Everglades.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wild Pines of Bonita Bay in Bonita Springs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wild Pines of Bonita Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.