Hotel Inn at the Springs

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Inn at the Springs voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Inn at the Springs in het Nederlands

Erg goed hotel voor zeer weinig geld

Evert
16-9-2009

Ik sluit mij voor 100% aan bij de reactie hieronder, wij zouden maar 1 nacht blijven maar hebben een nacht bijgeboekt omdat de ligging erg handig is en het gewoon een erg lekker hotel is voor weinig geld.

Goed onbijt, prima zwembad, aardig en behulpzaam personeel. Inderdaad erg mooie kamers, mooie TV met heerlijk bed.

Super hotel wat meer dan 2 sterren verdient

Nicole
27-4-2009

Heerlijk centraal gelegen, vlakbij Naples met zijn prachtige strand en pier, maar ook dichtbij Fort Meyers Beach. Heel erg aardig personeel. En het is heel betaalbaar! Wij zijn er nu 2 keer geweest, beide keren in een boutique kamer (1x gewoon en 1x een suite). Super: gloedje nieuw, een heerlijk bed, lekker ruim opgezet. Ik weet niet hoe de gewone kamers zijn, maar voor het minieme prijsverschil zou ik zeggen: ga gewoon voor een boutique kamer! Er is een klein zwembad, wat best aardig gebruikt wordt. Natuurlijk is het strand ook dichtbij! En een super outlet mall op 20 minuten rijden waar je heerlijk los kunt om te shoppen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inn at the Springs in Bonita Springs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inn at the Springs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.