Hotel Boca Raton Resort *****

Hotel Boca Raton Resort *****

Hotel Boca Raton Resort
Hotel Boca Raton Resort
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Boca Raton Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Boca Raton Resort in het Nederlands

Mooi hotel, echt super de luxe

Meintser, 3-2-2008

Mooi hotel, echt super de luxe. Je bent wel verplicht je auto af te staan en deze voor te laten rijden als je hem nodig hebt. Dit kost zo'n $ 28 per dag en is dus verplicht! Zwembad niet echt spectaculair maar het hotel en de omgeving is prachtig. Prachtige kamer (cloister) met zit- en slaapgedeelte, balkon en mooie badkamer met ligbad. Toen we terug kwamen van het zwemen stond er een fruitmandje + orchidee op de kamer. We zijn niet naar het strand geweest. Hiervoor moest je met een busje van het hotel. Het strandgedeelte van het hotel waren ze aan het renoveren. Maar zeker de moeite waard voor een paar dagen.

Wij verbleven hier ruim twee weken in de Boca Beach Club. Je kunt gebruik maken van de faciliteiten van alle 4 hotels van de Boca Raton Resort en Club. De beach club is vooral in het weekend erg druk met locals maar verder alles prima verzorgd. The Cloister heeft een prachtige spa. Eten in diverse restaurants is prima ; ook met kinderen!

Onze zoon van 3 heeft veel plezier gehad op de creche, prima leiding en leuke activiteiten. Uitstapjes in de omgeving zijn er genoeg en de concierge geeft goede tips.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boca Raton Resort in Boca Raton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boca Raton Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boca Raton Resort scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: