Bahia Honda State Park

9Fenomenaal

Op vakantie geweest naar Bahia Honda State Park?

• 9Anita11-04-2018

Op avontuur onder water!

wil je snorkelen met je tiener? Stop dan bij Bahia Honda op weg naar Key West. Smalle strandjes, verhuur van kayaks en n schitterende onderwaterwereld. Tijdens onze reis zagen we een kleine nurseshark heerlijk soezen in de zon tussen de begroeiing. Onder de stenen zitten genoeg krabben om te vangen. En verder genoeg gekleurde vissen om je te verbazen!

mei 2016

• 9Jacqueline14-12-2012

Heel bijzonder!

Tijdens ons verblijf op de Keys hebben wij een middag doorgebracht in het Bahia Honda State Park. Het park bezit echt de prachtige natuur die je bij een nationaal park in de Verenigde Staten verwacht.

Het strand heeft een tropische uitstraling door het parelwitte strand, de hutjes met rieten dak en de heerlijke zee.

Toch heeft de onderbroken brug, die het uitzicht vanuit het park domineert, de meeste indruk op ons gemaakt. Heel bijzonder!

juli 2008

• 9Laura12-09-2012

Prachtig natuurgebied (land en water)

Dit is een klein state park en daarom niet zo druk. Een groot gedeelte van het natuurgebied ligt in het water. Je kunt er dan ook prachtig snorkelen en duiken. Vanuit een kleine haven gaan boten de zee op naar mooie snorkellocaties. Hier hebben we ruim 1 1/2 uur in het water gelegen en hele mooie vissen gezien. Er is ook een kleine camping aanwezig. Er is een strand met mooi helder zeewater.

augustus 2012